12 خانه ورزش روستایی گلستان هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود


12 خانه ورزش روستایی گلستان هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود

گرگان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: 12 خانه ورزش روستایی این استان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مسوولان به بهره‌برداری می رسد.

قاسمعلی برزمینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون در استان گلستان ۱۶۰ خانه ورزش روستایی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد:اگر هر دهیاری و شورای اسلامی روستایی، ۱۰۰ متر زمین در اختیار اداره کل قرار دهد ما نسبت به احداث و ساخت خانه ورزش روستایی اقدام می‌کنیم.

وی یادآور شد: امکانات و تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی از محل اعتبارات ورزش روستایی شامل لوازم ورزشی مختلف، تشک، تاتامی، میز پینگ پنگ و غیره تامین خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به ۱۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان گفت: اعتبارات ورزشی استان به منظور تکمیل این پروژه‌ها در بودجه سال جاری در بخش تصویب ۷۰ درصد رشد داشت و انتظار داریم بقیه تخصیص به منظور تکمیل این پروژه‌ها به خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد تا در هر شهرستان استان، یک پروژه ورزشی مهم نیمه کاره مشخص شود تا با تخصیص اعتبار مناسب و به موقع بتوانیم آن پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با اجرایی شدن این مصوبه در آن دیدار بتوان ۲۰ پروژه ورزشی را تعیین تکلیف و ساخت آن را به پایان رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: البته سالن ورزشی چند منظوره ۶ هزار نفری واقع در مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان که یکی از نیازهای اساسی و مهم مرکز استان بوده با توجه به نیاز ۹۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت و بهره‌برداری از آن و آماده نشدن تا پایان سال، از این قائده مستثنی است.

برزمینی با یادآوری رها و نیمه تمام ماندن ۹ ساله این پروژه اضافه کرد: تلاش داریم با توجه به مصوبه سال گذشته وزیر وقت در بازدید از این پروژه مبنی بر تسریع در تخصیص اعتبار برای ساخت آن، اعتبار لازم را اخذ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به بهره‌بردای برسانیم.

در استان گلستان افزون بر ۲۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !