کلنگ‌ بهسازی جاده وراوی- مهر در جنوب فارس به زمین زده شد


کلنگ‌ بهسازی جاده وراوی- مهر در جنوب فارس به زمین زده شد

شیراز-ایرنا- عملیات اجرایی تعریض و بهسازی قطعه نخست محور مواصلاتی اسیر- مهر- وراوی در جنوب استان فارس آغاز شد.

در این آیین که پیش از ظهر دوشنبه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از مسئولین محلی انجام شد، نماینده مردم لار و مهر در مجلس اظهار داشت: بهسازی و تعریض محور «اسیر- مهر- وراوی» از ابتدای ورود به مجلس در دستور کار ما بود و برای این مهم جلساتی را با وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس و سایر مسئولین برگزار کردیم و امروز قطعه نخست این محور از وراوی تا نرمان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان آغاز شد.

سید موسی موسوی خاطرنشان کرد: ما قائلیم وقتی باید کلنگ پروژه‌ای را به زمین بزنیم که واقعاً کار آغاز شود، نه اینکه مراسمی بگذاریم و تا چندماه بعد هیچ اتفاقی بر روی زمین نیفتد.

وی ادامه داد: درخصوص همین محور وراوی- نرمان نیز برخی دوستان چندماه پیش پیشنهاد کلنگ‌زنی این محور را داشتند، اما تأکید کردیم ابتدا باید همه اقدامات لازم ازجمله تأمین اعتبار، انجام مطالعات، اخذ مجوز، برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار، عقد قرارداد، تجهیز کارگاه، تأمین سوخت، جابجایی ماشین‌آلات و ... صورت گیرد تا بعد کلنگ‌زنی انجام شود و امروز درحالی این مراسم برگزار شد که همگان شاهدند از چندروز پیش عملیات اجرایی بر روی زمین صورت گرفته است و این مراسم صوری نیست.

موسوی تصریح کرد: برای سایر محورهای مواصلاتی شهرستان مهر همچون «وراوی- خوزی»، «فال- مزیجان- نخلستان»، «تنگ‌مهر» و سایر راه‌های روستایی نیز با مبلغی بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار قطعی شده است، اما منتظریم ابتدا سایر مقدمات لازم انجام شود تا این پروژه‌ها نیز کلنگ‌زنی شوند.

کلنگ‌ بهسازی جاده وراوی- مهر در جنوب فارس به زمین زده شد

شهرستان مهر در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها