دوومیدانی کاران لرستان امسال 100 مدال کسب کردند


دوومیدانی کاران لرستان امسال 100 مدال کسب کردند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس‌ هیات دوومیدانی لرستان گفت: ورزشکاران دوومیدانی لرستانی در 6 ماهه نخست امسال بیش از 100 مدال در مسابقات قهرمانی و باشگاه‌های کشور را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، سیاووش سپهوند روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:هیات دو ومیدانی لرستان همواره اقدام به استعداد یابی و شناسایی ظرفیت‌های ورزشی کرده است چرا که استعدادیابی بستر لازم برای شناسایی قهرمانان در آینده خواهد بود.

وی افزود: هیات دو ومیدانی لرستان کانون توجه فدراسیون می‌باشد و این هیات توان برگزاری هرگونه میزبانی را دارد.

وی بیان کرد: ورزشکاران دو ومیدانی لرستانی در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰۰ مدال مسابقات قهرمانی کشور و باشگاه های کشور را کسب کردند این درحالی است که در سال ۹۹ تنها ۶۰ مدال را کسب کرده‌ بودند.

وی ادامه داد: در سال گذشته میزبانی قهرمان کشور در لرستان برگزار شد و در تمامی مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران لرستان در اعزام شدند.

وی گفت: شناسایی ۵۶۰ نفر ورزشکار هشت تا ۱۵ سال، میزبانی کسب رقابت‌های جهانی، انتخابی رقابت های قهرمانی کشور آقایان و بانوان در خرم‌آباد، اعزام ورزشکار رشته استقامت به کنیا، انجام طرح استعدادیابی، اعزام مربی تیم ملی بزرگسالان به ترکیه، برگزاری کارگاه های آموزشی داوران و ورزشکاران از مهمترین اقدامات ۶ ماهه نخست امسال هیأت دوومیدانی لرستان بوده است.

رییس هیات دو ومیدانی لرستان گفت: ۲ ورزشکار و یک مربی خارجی به منظور تقویت تیم آقایان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و انتقال تجارب خود برای حضور قدرتمند تیم در مسابقات کشور، در این باشگاه حضور یافتند.

سپهوند اظهار کرد: «ساموئل لیمو» دونده اهل کنیا در رشته‌های استقامت و «آرکادیوش» ورزشکار لهستانی نیز در پرتاب چکش تمرینات خود را در خرم‌آباد آغاز کرده‌اند.

وی گفت: «جک رومن» مربی لهستانی نیز قرار است در کنار تیم دو و میدانی آقایان پلیمر خلیج فارس خرم آباد باشد.

وی هدف از این اقدام را ایجاد انگیزه و نشاط بین ورزشکاران لرستانی به ویژه رده‌های پایه عنوان کرد و افزود: تمرینات این ورزشکاران در سطح بسیار بالایی است و می‌توانند سطح دانش سایر دوندگان و مربیان را ارتقا دهند بنابراین مربیان آقا و خانم سراسر استان می‌توانند طبق برنامه با حضور در تمرینات چند روزه ورزشکاران خارجی از این فرصت استفاده کنند.

وی گفت: لرستان که چهار تیم آقا و خانم در لیگ برتر رده های جوانان و بزرگسالان دارد یکی از هیات‌های دو و میدانی موفق‌ است.

وی افزود: قهرمانی تیم آقایان و بانوان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در کشور و انتخاب ۲ ورزشکار برای اعزام به رقابت‌های جهانی ازبکستان از جمله موفقیت های هیأت دوومیدانی لرستان می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...