عاملان درگیری منجر به جرح در خرم‌آباد دستگیر شدند


عاملان درگیری منجر به جرح در خرم‌آباد دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: چهار نفر از عوامل درگیری منجر به جرح در شهر خرم‌آباد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس دولتشاهی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان ۱۷ شهریور منتهی به خیابان امام (ره) شهرستان خرم آباد، بلافاصله تیم هایی از یگان امداد و کلانتری ۱۱ و ۱۲ به فرماندهی رییس پلیس پیشگیری شهرستان در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: عاملان نزاع و درگیری به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشته، که با توجه به حساسیت موضوع و به منظور برخورد قاطع با هنجارشکنان و اقدامات تخصصی و پلیسی کمتر از یک ساعت ضمن شناسایی منازعان و محل اختفاء آنان در ۲ نقطه شهر ، طی عملیات ضربتی تعداد چهار نفر عامل نزاع با اقتدار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل داده شدند.

وی ادامه داد: پس از انتقال به مقر در بازجویی صورت گرفته علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی عنوان نموده که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن هشدار به هنجارشکنان عنوان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو بخواهند باعث خدشه دار شدن امنیت مردم شوند بدانند پلیس با قاطعیت و اقتدار تمام با آنان برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی