مشاور فدراسیون همگانی: ورزش‌ روزانه همدان در صدر بهترین‌های کشور است


مشاور فدراسیون همگانی: ورزش‌ روزانه همدان در صدر بهترین‌های کشور است

همدان- ایرنا- مشاور فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: ورزش‌های روزانه همدان اعم از فعالیت ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی، در صدر بهترین‌های کشور است.

به گزارش ایرنا، "هادی سبزواری" روز دوشنبه در جریان بازدید از ایستگاه‌های ورزش صبگاهی و عصرگاهی همدان افزود: هم اکنون ۲۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و ۱۴ ایستگاه ورزش ویژه آقایان در همدان فعال است.

وی اضافه کرد: ورزش همگانی همدان همواره جزو استان‌های فعال و نمونه کشور بوده به خصوص اینکه در این ماه‌های شیوع کرونا به خوبی توانسته نسبت به اهمیت ورزش در بین خانواده‌ها و جذب آن‌ها موفق عمل کند.

سبزواری خاطرنشان کرد: همه ساله صدها برنامه فرهنگی ورزشی توسط هیات ورزش‌های همگانی همدان در رشته‌های زیرمجموعه برگزار می‌شود که مشارکت صدها ورزشکار را به دنبال دارد.

وی فعالیت ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی همدان را مطلوب دانست و گفت: استقبال خوبی از این ایستگاه‌ها شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این بازدید گفت: همدان یکی از استان‌های فعال و توانمند در ورزش صبحگاهی و همچنین توسعه ورزش همگانی در بین گروه‌های مختلف سنی است.

"حمید سیفی" افزود: توسعه و ترویج ورزش همگانی در جامعه موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی می‌شود بنابراین باید هرآنچه در توان داریم در این راه بکار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای سلامت جسم و روح است، گفت: امروزه بسیاری از کشورها برای پذیرش بیمه افراد زمان ورزش ‌کردن شخص را محاسبه می‌کنند چراکه معتقد هستند افرادی که ورزش می‌کنند نیازمندی کمتری به خدمات بهداشت و درمان دارند.

وی اضافه کرد: باید نسبت به توسعه ورزش صبحگاهی و ایجاد زیرساخت‌های لازم تلاش کنیم تا بتوانیم از آسیب‌های فکری و جسمی ناشی از کم‌تحرکی در جامعه مصون بمانیم.

سیفی ابراز امیدواری کرد: با وحدت و همدلی و همچنین ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در ایران و جهان شاهد پویاتر شدن بیش از گذشته ورزش در استان همدان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری