124 هیات مذهبی در کردستان مراسم زیارت اربعین حسینی را برگزار می‌کنند


124 هیات مذهبی در کردستان مراسم زیارت اربعین حسینی را برگزار می‌کنند

سنندج- ایرنا- رییس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت:  124 هیات مذهبی استان با برگزاری مراسم زیارت اربعین حسینی در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، نورعلی خزایی روز دوشنبه در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در نشست خبری مجازی اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برپایی موکب‌های اربعین حسینی، برنامه‌هایی با محوریت هیئات مذهبی ویژه اربعین در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲۴ هیات مذهبی در ویژه برنامه اربعین حسینی اضافه کرد: برنامه های اربعین حسینی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد، ضمن اینکه مراسم دسته‌روی عزاداری در شهرهای قروه، بیجار، کامیاران و سنندج نیز با حضور هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان برگزاری محافل قرآنی، استمرار کمک‌های مومنانه با همراهی هیئات و کمک خیرین را از دیگر فعالیت‌های هیئات مذهبی استان در روز اربعین حسینی اعلام کرد.

وی یادآور شد: همچنین بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و جدای از سایر برنامه‌ها، ۱۲ هیات مذهبی استان نیز ظهر اربعین اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در مناطق محروم و حاشیه شهرها خواهند کرد

خزایی به توزیع سه هزار جلد کتاب زیارت اربعین حسینی بین هیئات مذهبی استان نیز،اشاره کرد و گفت: این کتابچه‌ها برای برگزاری مراسم زیارت اربعین بین هیئات توزیع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری