استادیوم جایگزین بازی‌های خانگی نساجی هفته آینده معرفی می‌شود


استادیوم جایگزین بازی‌های خانگی نساجی هفته آینده معرفی می‌شود

ساری – ایرنا – مدیرعامل باشگاه نساجی گفت که تکلیف استادیوم جایگزین برای بازی‌های خانگی این تیم هفته آینده و پس از بررسی آخرین وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری و زیرساخت‌های این استادیوم مشخص خواهد شد.

ایزد سیف‌الله‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هرچند که در شرایط کنونی و با توجه به عملیات اجرایی استادیوم شهید وطنی قائمشهر نخستین اولویت برای بازی‌های خانگی نساجی استادیوم شهدای ساری است، اما هنوز برگزاری بازی‌های خانگی نساجی برای لیگ بیست‌ویکم در این استادیوم قطعی نشده است.

وی افزود : قرار است هفته آینده همراه با کادر فنی تیم بازدیدی از این استادیوم و آخرین وضعیت آن داشته باشیم تا شرایط سنجیده شود. پس از آن و در صورت فراهم بودن همه زیرساخت‌های مورد نیاز، بازیکنان تیم باید در زمین حضور یابند و چند جلسه تمرین و حتی یک بازی دوستانه در این استادیوم برگزار شود تا به طور کامل شرایط برگزاری مسابقه در این زمین ارزیابی شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: تیم باید برای ارزیابی شرایط کلی استادیوم و بازی در آن، چند روز در ورزشگاه تمرین کند که این برنامه تمرینی احتمالا هفته آینده برگزار می‌شود و در صورت مناسب بودن همه شرایط مد نظر سازمان لیگ و کادر فنی تیم، استادیوم شهدای ساری را به عنوان استادیوم جایگزین برای بازی‌های خانگی نساجی معرفی می‌کنیم.

سیف‌الله‌پور با اشاره به بازدید انجام شده توسط سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ از استادیوم شهدای ساری در هفته گذشته ، گفت: در آن بازدید یک سری نکات عنوان شد که اقدامات لازم برای برطرف شدن آن‌ها در حال انجام است.

آماده‌سازی استادیوم شهدای ساری از اواخر سال گذشته با هدف برگزاری دیدارهای خانگی نساجی در این استادیوم آغاز شد و در فروردین امسال با کاشت چمن طبیعی جدید به پایان رسید. در این بازسازی علاوه بر بهسازی چمن، دکل‌های تأمین روشنایی ورزشگاه نیز نصب و بهسازی سیستم گرمایشی نیز انجام شد که در مجموع حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه داشت.

شنیده‌ها حاکی است در صورتی که استادیوم شهدای ساری برای برپایی بازی‌های خانگی نساجی تایید نشود، ممکن است ورزشگاه دستگردی تهران به عنوان گزینه بعدی میزبانی بازی‌های خانگی نساجی معرفی شود.

عملیات تعویض چمن استادیوم شهید وطنی قائمشهر در ماه جاری و با تأخیر تقریبا طولانی نسبت به برنامه اولیه با جمع‌آوری رول‌های چمن مصنوعی آغاز و پیمانکار اجرای چمن طبیعی نیز انتخاب شده است. آخرین اقدام انجام شده در این استادیوم برای اجرای چمن طبیعی نیز آغاز عملیات خاکبرداری طی روزهای اخیر است که هنوز سرعت مناسب در اجرای پروژه مشاهده نمی‌شود.

مشکل کیفیت چمن مصنوعی استادیوم وطنی قائمشهر طی سه فصل حضور این تیم در لیگ برتر بارها مورد انتقاد سرمربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف قرار گرفت و از نگاه فوتبالی‌ها عامل مصدومیت برخی بازیکنان نیز شد.

در صورتی که دیدارهای خانگی نساجی در استادیوم شهدای ساری برگزار شود این تیم برای دومین بار باید در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری میزبان رقبای خود باشد. نساجی مازندران اوایل دهه ۹۰ نیز حدود ۱۸ ماه به دلیل عملیات بهسازی چمن ورزشگاه و تغییر چمن طبیعی به چمن مصنوعی ناچار شد تا بازی‌های خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار کند.

مجموع هزینه‌های برآورد شده برای اجرای چمن طبیعی در استادیوم وطنی قائمشهر حدود ۱۶۰ میلیارد ریال است که به گفته مسئولان اعتبارات مورد نیاز آن نیز پیش‌بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام