امام جمعه موقت سرپل ذهاب: نماز باعث سلامت روح و روان انسان می شود


امام جمعه موقت سرپل ذهاب: نماز باعث سلامت روح و روان انسان می شود

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت سرپل ذهاب گفت: نماز باعث سلامت روح و روان انسان می شود و نگرانی، تشویش و تمامی دغدغه هایی که اکنون در جامعه بین افراد رایج است در بین نمازگزاران به واسطه نزدیکی به خدا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مصطفی عسگری روز دوشنبه در همایش نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل حسینیه شهید دکامی زاده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین، افزود: در اسلام سفارش بسیار زیادی بر نماز شده است و اقامه این واجب به عنوان چهره دین بر هر مسلمانی واجب است.

وی اظهار داشت: نماز به عنوان اصل و ستون دین و بهترین اعمال نزد خداوند است که طبق احادیث اگر پذیرفته شود سایر عبادت‌ها نیز پذیرفته می‌شوند.

امام جمعه موقت سرپل ذهاب گفت: عمر سرمایه گرانبهایی است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده از این رو باید بر اساس برنامه از لذت های دنیوی و حلال استفاده کنیم و به جایگاه ابدی برسیم و خداوند جایگاه و مقام انسان ها را بسیار والا آفریده و اساسی ترین برنامه سازنده خداوند برای انسان نیز نماز است که باعث نجات انسان از گمراهی ها می شود.

حجت الاسلام عسگری اضافه کرد: ۱۲۴ هزار پیامبر برای نماز سرمایه گذاری کردند و با نماز انسان به پیروزی و موفقیت در زندگی می رسد و رزق و روزی بیشمار نصیب او می شود از این رو اگر انسان خدا را پشتوانه در زندگی قرار دهد راحت زندگی می کند.

او گفت رمز پیروزی حضرت امام (ره) و شهدای ما نیز تقرب به خدا و اقامه نماز و رعایت دستورات الهی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز در این همایش با اشاره به اهمیت نماز گفت: تمامی اعمال ما با نماز سنجیده می شود و قیام امام حسین (ع) نیز برای احیای دین اسلام و اقامه نماز بود.

سرهنگ پاسدار محسن دارابی افزود: نماز معلم اخلاق انسان است که باعث پاگیزگی روح انسان و نجات او از گمراهی ها و رسیدن به سعادت می شود.

در پایان از ۶ تن از فعالان نماز نیز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...