ظرفیت باتری سری آیفون 13 اپل مشخص شد


ظرفیت باتری سری آیفون 13 اپل مشخص شد

گجت نیوز اپل هفته گذشته از iPhone 13 رونمایی کرد؛ اما در طول مراسم معرفی هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری سری آیفون 13 نکرد، ولی حالا جزئیات ظرفیت باتری این گوشی‌ها مشخص شده است. اپل هفته گذشته در مراسم کالیفرنیا استریمینگ از سری گوشی‌های 2021 خود پرده برداری کرد و اگرچه با هیجان نسبت به افزایش عمر... نوشته ظرفیت باتری سری آیفون 13 اپل مشخص شد اولین...

اپل هفته گذشته از iPhone 13 رونمایی کرد؛ اما در طول مراسم معرفی هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ نکرد، ولی حالا جزئیات ظرفیت باتری این گوشی‌ها مشخص شده است.

اپل هفته گذشته در مراسم کالیفرنیا استریمینگ از سری گوشی‌های ۲۰۲۱ خود پرده برداری کرد و اگرچه با هیجان نسبت به افزایش عمر باتری این گوشی‌ها در مقایسه با نسل قبل صحبت کرد؛ اما طبق معمول از ارائه هرگونه جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ خودداری کرد.

حالا نه تنها اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری منتشر شده،‌ بلکه در فایل منتشر شده به میزان افزایش آنها در مقایسه با سری آیفون ۱۲ هم اشاره شده است. بیشترین افزایش به آیفون ۱۳ پرو مکس تعلق دارد. آیفون ۱۳ مینی نیز چه از لحاظ مشخصات کلی و چه از لحاظ ظرفیت باتری خیلی با نسل قبلی خود فرقی ندارد.

گوشیظرفیت بر اساس وات ساعتظرفیت تقریبی بر اساس میلی‌آمپر ساعتمیزان افزایش نسبت به سری آیفون ۱۲
آیفون ۱۳ مینی۹.۳۴۲۴۳۸۹ درصد
آیفون ۱۳۱۲.۴۱۳۲۴۰۱۵ درصد
آیفون ۱۳ پرو۱۱.۹۷۳۱۲۵۱۱ درصد
آیفون ۱۳ پرو مکس۱۶.۷۵۴۳۷۳۱۸.۵ درصد
سال گذشته ظرفیت باتری مدل استاندارد آیفون ۱۲ با مدل پرو یکسان بود؛ اما امسال از دو باتری مختلف در این گوشی‌ها استفاده شده است. با توجه به اینکه مدل استاندارد iPhone 13 به نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهز نشده است، می‌توان انتظار افزایش قابل توجهی را در عمر باتری آن داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر