شمار فوتی های کرونایی در استان بوشهر به یک نفر رسید


شمار فوتی های کرونایی در استان بوشهر به یک نفر رسید

بوشهر- ایرنا - دبیر ستاد مقابله با کرونا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شمار فوتی های کرونایی که در در ماههای اخیر در این استان 2 رقمی شده بود امروز به یک نفر کاهش یافت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامگاه دوشنبه به نقل از سعید کشمیری اعلام کرد: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا یک خانم با ۵۸ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی یادآورشد: شمار بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه ۲۹ شهریور ماه، ۲۶۲ نفر است.

کشمیری اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ۲۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۱ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر مرخص شده‌اند، که از این تعداد ۲۹ نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.

وی افزود: تاکنون یکهزارو ۹۲۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهرگفت: ازآغاز شیوع کرونا تاکنون هشتادو پنج هزارو یک نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...