ریتینگ بازیکنان بایرن مونیخ در فیفا 22؛ گورتسکا، گولیت گنگ!


ریتینگ بازیکنان بایرن مونیخ در فیفا 22؛ گورتسکا، گولیت گنگ!

ریتینگ بازیکنان بایرن مونیخ در بازی فیفا 22 مشخص شد.

در میان بازیکنان بایرن مونیخ، روبرت لواندوسکی، مانوئل نویر و یاشوا کیمیش بالاترین ریتینگ را دارند.

به گزارش طرفداری، بایرن مونیخ از‌ آن تیم هایی بود که به علت بالا بودن ریتینگ بازیکنانش، نمرات تعداد زیادی از آنها خیلی زود منتشر شد اما تا قبل از رسیدن بازی به دست پارتنرهای‌ EA، ریتینگ دقیق برخی بازیکنان این‌ تیم مشخص نبود. همانطور که پیش از این اعلام شد روبرت لواندوفسکی با ریتینگ‌ 92‌ بالاترین نمره کلی در‌میان هم تیمی هایش را دارد. فوق ستاره لهستانی بعد از لیونل مسی، دومین کارت برتر بازی از لحاظ ریتینگ به شمار می رود. پس از لواندوفسکی، مانوئل نویر با ریتینگ 90 دیده می‌شود. پس از این دو نفر نیز یاشوا کیمیش نمره 89 را دارد.

سایر بازیکنان بایرن مونیخ نیز دارای ریتینگ های مناسبی هستند اما نکته ویژه در میان تمامی بازیکنان این تیم، کارت لئون گورتسکا است. ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مجموع ریتینگ 87 را دریافت کرده است که نسبت به فیفای قبلی او را سه نمره افزایش داده است. وقتی که دقیق تر به استتس های این بازیکن نگاه می کنید، متوجه می شوید که هیچ فاکتوری در کارت او پایین تر از 80 وجود ندارد. سرعت 81، شوت 82، پاس 82، دریبل 84، دفاع 81 و فیزیک 86 به آسانی این کارت گورتسکا را به بهترین هافبک بازی تبدیل می کند. علاوه بر این با توجه اینکه تمامی فاکتورهای این بازیکن از 80 بالاتر هستند، در میان پلیرهای فیفا آلتیمیت این بازیکن از سری کارت های گولیت گنگ خواهد بود. چنین چیزی در تاریخ فیفا برای یک کارت گلد بی سابقه است. در سالیان گذشته کارت های گلدی بودند که نزدیک به کارت های گولیت گنگ بودند ولی هیچکدام از آنها نتوانستند در‌تمامی فاکتورهای لازم حداقل نمره 80 را بگیرند اما کارت گورتسکا سرانجام این خصوصیات را به خود اختصاص داد. بدون شک کارت گلد این بازیکن در ابتدای فیفا آلتیمیت ارزش فراوانی خواهد داشت و هر کس در ابتدای بازی موفق به پک کردن چنین کارتی شود، بهترین هافبک بازی را خواهد داشت (در میان کارت های گلد)

ریتینگ بازیکنان بایرن مونیخ در فیفا 22؛ گورتسکا، گولیت گنگ!

دیگر بازیکن فوق العاده بایرن مونیخ، آلفونسو دیویس خواهد بود. اگرچه دیویس دارای ریتینگ 82 است اما بدون شک او در کنار فرلان مندی بهترین مدافعان چپ بازی در میان کارت های گلد خواهند بود. سرعت بالای این بازیکن در کنار، فیزیک، دفاع و دریبل مناسب باعث می شود تا از این کارت بتوان حتی در خط هافبک نیز استفاده کرد. در پایین ریتینگ تمامی بازیکنان بارین مونیخ را مشاهده می کنید:

ریتینگ بازیکنان بایرن مونیخ در فیفا 22؛ گورتسکا، گولیت گنگ!

"برای مشاهده بهتر تصویر بالا اینجا کلیک کنید"

ریتینگ بازیکنان بایرن مونیخ در فیفا 22؛ گورتسکا، گولیت گنگ!

"برای مشاهده بهتر تصویر بالا اینجا کلیک کنید"

بیشتر بخوانید

ریتینگ بازیکنان دورتموند در بازی فیفا 22؛ هالند بالاتر از هوملز و رویس اعلام ترکیب منتخب بوندسلیگا در بازی فیفا 22؛ هفت بازیکن از بایرن مونیخ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان