اجرای موفق پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیئت حسینی» در محرم و صفر


اجرای موفق پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیئت حسینی» در محرم و صفر

عبداللهی گفت: بیش از یکصد خانه و موسسه قرآنی در ایام محرم و صفر در پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیئت حسینی» شرکت کرده و سبب اتفاقات مبارکی شده اند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: روح الله عبدالهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در ایام محرم و صفر امسال پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیئت حسینی» توسط خانه ها و موسسات قرآنی سطح استان تهران برگزار شد.


در این پویش ملی در سطح استان تهران بیش از یکصد خانه و موسسه قرآنی مشارکت کردند که ضمن برگزاری مراسمات سخنرانی و عزاداری سیدو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام )با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اقدام به تلاوت هزاران سوره فجر در شب های محرم و همچین اجرای سوگواره ملی «حسین شهید راه قرآن»، اجرای مسابقات تفسیر قرآن کریم، کتابخوانی، و مسابقات هنری در رشته های عکاسی،تولید موشن گرافیک، کلیپ ،نغمات عاشورایی، پادکست با موضوعات قرآن و امام حسین‌(ع) و همچنین تلاوت آنلاین قرآن کریم کردند.


عبدالهی در ادامه گفت: این هیئات علاوه بر اقدامات قرآنی و عزاداری، اقدام به اجرای طرح کمک های مومنانه و همدلی در قالب توزیع اقلام غذایی، گوشت گرم، غذای گرم،لوازم بهداشتی در بین نیازمندان در مناطق مختلف استان کردند.

اجرای موفق پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیئت حسینی» در محرم و صفر

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید