بیمارستان محلی عالیشهر مهرماه افتتاح می‌شود


بیمارستان محلی عالیشهر مهرماه افتتاح می‌شود

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

مهرداد ستوده در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: این پروژه از لحاظ کیفی بسیار خوب احداث شده و هدیه‌ای به شهروندان عالیشهری است که در این راستا از تلاش‌های مدیرعامل شرکت عمران و فرماندار شهرستان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: این بیمارستان محلی با ظرفیت ۱۶ تا ۲۰ تخت می‌تواند کمک بسیار خوبی به شهروندان عالیشهر کند و مسیر بوشهر را از پیش روی آنها بردارد و بار بیمارستان‌های بوشهر را به حداقل برساند.

ستوده ادامه داد: در حوزه درمان سعی شد قول‌هایی که در چهار سال گذشته به مردم داده شده بود به سرانجام برسد و در این زمینه بیمارستان‌های دیلم و اهرم تکمیل‌تر شدند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: در حوزه تامین اجتماعی نیز اقدام‌های بسیار خوبی در استان گرفته تا جایی که عملیات برخی از پروژه‌ها آغاز و شمار تخت‌های بیمازستانی نیز اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز گفت: با توجه به نیاز مبرم شهر عالیشهر همواره سرعت‌بخشی به روند اجرا مرکز خدمات جامع سلامت این شهر در اولویت شرکت بوده است.

علی مقاتلی افزود: برخی از تجهیزات غیر پزشکی بیمارستان و مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر نیازمند خرید نقدی است که این تجهیزات شامل تکمیل تجهیزات سرمایشی، پکیج تصفیه فاضلاب، سیستم اعلام و اطفاء حریق است که تامین آن نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران عالیشهر، وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این مرکز بخش قابل توجهی از نیاز درمانی شهروندان عالیشهری و مناطق پیرامونی آن برطرف شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان