مقاومت مردم لبنان، سوریه و عراق الهام گرفته از مقاومت مردم آبادان و خرمشهر است


مقاومت مردم لبنان، سوریه و عراق الهام گرفته از مقاومت مردم آبادان و خرمشهر است

سردار نوعی اقدم آبادان و خرمشهر را تابلو و ادبیات مقاومت دانست و گفت: اکنون مقاومت مردم کشورهای لبنان، سوریه و عراق الهام گرفته از ادبیات مقاومت و مقاومت مردم آبادان و خرمشهر در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار رحیم نوعی اقدم» عصر امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در بازدید از محل باغ موزه دفاع مقدس آبادان و دیدار با پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: توجه ویژه و فعالیت در وسعت ملی لازمه حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس است و آبادان و خرمشهر تابلو و ادبیات مقاومت هستند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آثار دفاع مقدس و رشادت‌ های مردم آبادان و خرمشهر باید به شکل درستی حفظ و نگهداری شوند افزود: می بایست باغ موزه دفاع مقدس آبادان همراه با سوله‌های ترکش خورده و آثار بر جا مانده از رشادت‌های مردم آبادان حفظ و نگهداری شود و این ارزش ها را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای حفظ میراث رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و همچنین برای نگهداری و نشر ارزش های مقاومت و رنگ و بوی شهادت در منطقه آبادان و خرمشهر باید بیشتر تلاش شود.

سردار نوعی‌ اقدم مقاومت مردم کشورهای لبنان، سوریه و عراق را الهام گرفته از ادبیات مقاومت در جنگ تحمیلی خواند و اضافه کرد: اکنون مردم این کشورها مقاومت مردم آبادان و خرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه مقاومت خویش قرار داده اند.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس به تعداد ترکش های به جای مانده بر سوله های این منطقه، رزمندگان و جان برکفان شهید شدند تا جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند و یک وجب از خاک این سرزمین را از دست ندهیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) بیان کرد: می بایست برای حفظ آثار شهدا در این منطقه برنامه‌ ریزی و اولویت‌ بندی صورت بگیرد.

وی آبادان و خرمشهر را تابلوی مقاومت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس دانست و یاد آور شد: سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حاکمیت در این دو شهرستان مقاوم باید برای حفظ آثار دوران دفاع مقدس تلاش مضاعفی از خود نشان دهد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو