برگزاری دوره آموزش «پیرایشگری» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»


برگزاری دوره آموزش «پیرایشگری» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری دوره آموزش «پیرایشگری» با همکاری مرکز فنی و حرفه ای جهرم ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به حرفه آموزی و کسب مهارت های مختلف از ضروریات امروز جامعه بوده که هر کس به نوبه خود لازم است در فرا گیری یک مهارت اقدام کند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در اقدام این کانون فرهنگی و هنری با همکاری مرکز فنی و حرفه ای جهرم دوره های مختلف مهارت آموزی برای بچه های مسجد برگزار شده است.

وی بیان کرد: با برگزاری این دوره ها، علاوه بر آموزش یک مهارت به بچه های مسجد، گواهینامه بین المللی نیز از سوی سازمان فنی و حرفه ای به آنها اعطا می شود.

گواهیان با اشاره به اینکه این کانون در فصل تابستان نیز اقدام به برگزاری کلاس های مختلف مهارت آموزی کرده بود، عنوان کرد: اکنون نیز فراخوان نام نویسی برای شرکت در دوره آموزشی «پیرایشگری» در این کانون فرهنگی و هنری اعلام شده و بچه های مسجد می توانند برای شرکت در این دوره و فراگیری یک مهارت جدید اقدام کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، مهارت «پیرایشگری» را در 10 جلسه توسط اساتید این رشته از سازمان فنی و حرفه ای فرا گرفته و در پایان نیز مدرک معتبر و بین المللی دریافت کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان ضمن دعوت بچه های مسجد برای نام نویسی در این رشته آموزشی، گفت: شرکت کنندگان در دوره های مهارت آموزی با فراگیری رشته های خاص و کسب گواهینامه می توانند نسبت به ایجاد کسب و کار اقدام کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست