خنثی سازی یک طرح تروریستی علیه زائران اربعین حسینی (ع) در مرکز عراق


خنثی سازی یک طرح تروریستی علیه زائران اربعین حسینی (ع) در مرکز عراق

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از خنثی سازی یک طرح تروریستی علیه زائران اربعین حسینی (ع) در استان بابل، مرکز این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکوثر، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور موفق شده اند عملیات تروریست‌ها برای هدف قراردادن زائران اربعین حسینی (ع) در استان بابل را خنثی کنند.

بر اساس این گزارش تروریست‌ها قصد داشتند با بمب و دو کمربند انفجاری، زائران اربعین حسینی (ع) را در منطقه "البوجاسم" در شهرستان "المسیب" استان بابل هدف قرار دهند.

چندی پیش نیز سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی" از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به زائران اربعین حسینی (ع) در جنوب بغداد خبر داد.

"یاسر حسین" از فرماندهان "حشد الشعبی" اخیرا اعلام کرد، اتاق عملیات این سازمان که برای مراسم اربعین حسینی (ع)، تشکیل شده است، تا بازگشت آخرین زائر از کربلا به کار خود ادامه خواهد داد.

بیستم ماه صفر 1443 هجری قمری ، اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) است ومیلیون‌ها زائر از سراسر جهان در این روز برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) وارد شهر کربلا در جنوب عراق می شوند.

با وجود شکست گروه تروریستی داعش در عراق، هنوز شماری از اعضای این گروه تروریستی در مناطق مختلف این کشور حضور دارند و به صورت پراکنده دست به اقدامات تروریستی می زنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)