خبر داغ از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس


خبر داغ از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس

با استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس شایعات زیادی در این مدت برای جانشینی این مدیرعامل به گوش می رسد. نوشته خبر داغ از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر داغ از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس

محمد دادکان ، محمدحسین‌نژاد فلاح ، محمد آخوندی ، علی‌اکبر طاهری ، حبیب کاشانی ، حسین خبیری و مهدی محمد نبی گزینه های جانشینی جعفر سمیعی
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۹:۲۰
خبر داغ از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس

با استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس شایعات زیادی در این مدت برای جانشینی این مدیرعامل به گوش می رسد.

خبر داغ از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جعفر سمیعی هر چند مدیری غیرورزشی بود اما در مدت حدود ۱۰ ماه فعالیتش در این باشگاه فضایی آرام و به دور از حاشیه ایجاد کرد و از معدود مدیران عامل باشگاه پرسپولیس بود که از مصاحبه و جنجال فراری بود و توانست عملکرد موفقی در این باشگاه داشته باشد.

در شرایطی که پرسپولیس تا کمتر از یکماه دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار مهمی با الهلال عربستان دارد، ظاهراً وزارت ورزش هنوز تصمیمی در خصوص انتخاب مدیرعامل آینده قرمزها نگرفته و صدری همچنان به عنوان سرپرست، امور باشگاه را تا آن بازی و حتی بعد از دیدار با الهلال برعهده خواهد داشت.

وزارت ورزش هر تصمیمی که برای کادر مدیریتی پرسپولیس داشته باشد، آن را به بعد از بازی پرسپولیس و الهلال موکول خواهد کرد و در صورت صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌ نهایی، شاید تغییرات احتمالی در پرسپولیس باز هم به تعویق بیفتد.

برخی خبرها حاکی از این است وزارت ورزش برخی گزینه‌ها را مدنظر قرار داده و مذاکرات ابتدایی هم به صورت غیرمستقیم با چند مدیر ورزشی و سیاسی صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد افرادی که سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را داشته‌اند، گزینه‌های جانشینی سمیعی محسوب می‌شوند. محمد دادگان، محمدحسین‌نژاد فلاح، محمد آخوندی، علی‌اکبر طاهری، حبیب کاشانی، حسین خبیری و مهدی محمد نبی از جمله افرادی هستند که نام آن‌ها برای این مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده اما برخی از آن‌ها با مشکل بازنشستگی و شاغل بودن در شورای شهر مواجه‌اند و شاید تنها بتوانند به عنوان عضو هیات مدیره به پرسپولیس کمک کنند.

چیزی که مشخص است شانس صدری برای مدیرعاملی پرسپولیس کم است ولی فعلا مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب نخواهد شد.

کاروان پرسپولیس ۲۱ مهر برای برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403