این زن ساقی جنوب تهران بود + جزئیات


این زن ساقی جنوب تهران بود + جزئیات

حوادث رکنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن توزیع کننده سابقه دار تریاک در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان موادمخدر در جنوب تهران پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه 10 این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

به گزارش رکنا، وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه متهم در محله‌ای در جنوب پایتخت است و به همین منظور ماموران در بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر منزل وی را شناسایی کردند.

بازداشت زن افیونی در جنوب تهران

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری وی موفق به کشف ۱۴ کیلو و ۲۷۰ گرم ماده مخدر تریاک، ۱۷ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر، دو قبضه قمه ، یک دستگاه شوکر و مقادیری آلات و ادوات فروش و مصرف موادمخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تاکید کرد: این زن مواد فروش که از توزیع کنندگان سابقه دار در جنوب پایتخت است پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس