عده ای می‌خواهند ریشه امید مردم را بخشکانند/ در دفاع مقدس با امید و تلاش یه پیروزی دست پیدا کردیم


عده ای می‌خواهند ریشه امید مردم را بخشکانند/ در دفاع مقدس با امید و تلاش یه پیروزی دست پیدا کردیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند. متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج مسائلی را مطرح می کنند تا امید مردم را کمرنگ کنند‌‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چمران: مهدی چمران در آغاز سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود، گفت: در آغاز فرارسیدن هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و رزمندگان را گرامی می‌داریم. همچنین در هفته‌های گذشته ورزشکاران ما موفقیت‌های بسیاری به‌ویژه در رقابت های پارالمپیک به دست آوردند که باید از آنها تشکر کرد و البته در برنامه‌‌ای از آنها تقدیر به عمل آمد.

او با اشاره به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در دیدار آنها مطالبی را فرمودند و امیدواریم هموطنان ما در تمامی صحنه‌ها موفقیت‌های بسیاری را داشته باشند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج مسائلی را مطرح می کنند تا امید مردم را کمرنگ کنند‌‌.
چمران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است، گفت: یکی از این موضوعات هفته دفاع مقدس است. موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی بود که به دست آوردیم با امید پیش رفت. ملت ما با امید و با دست نیمه‌خالی به جنگ رفتند و از نظر پوشش هوایی و رادارها کمبودهای بسیاری فراوانی داشتیم که نمونه آنرا در طبس نیز دیدیم اما با امید و تلاش یه پیروزی دست پیدا کردیم.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر