مشکلی برای تامین گاز مصرفی در لرستان وجود ندارد


مشکلی برای تامین گاز مصرفی در لرستان وجود ندارد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: گاز پایدار مورد نیاز شهروندان این استان در آستانه ورود به فصل سرما با انجام تعمیرات لازم و بهسازی شبکه‌ها تامین شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شرکت گاز لرستان، کرم گودرزی بیان کرد: این شرکت با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تمهیدات لازم را برای تامین پایدار گاز شهرها و روستاهای استان در فصل سرد اندیشیده است.

وی ادامه داد: بازسازی و مقام سازی شبکه، بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، خطوط شبکه، شیرهای گاز و برگزاری رزمایش های منظم به منظور شناسایی نقاط ضعف انجام گرفته و تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکان استان در فصل سرد مشکلی ندارد.

گودرزی با اشاره به اینکه ۹۹.۹ درصد خانوارهای شهری و ۹۳ درصد خانوارهای روستایی لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند اظهار کرد: مدیریت مصرف، برنامه ریزی مناسب، تلاش مضاعف و استفاده از تجربه اندوخته شده، تامین پایدار انرژی گاز استان در آستانه ورود به فصل سرد را امکانپذیر می کند.

وی افزود: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

گودرزی ادامه داد: سه هزار و ۹۱ اشتراک گاز رایگان طی یک سال گذشته به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مساجد، حسینیه ها، حوزه علمیه و مدارس خیرساز نقاط مختلف شهری و روستایی این استان واگذار شده است.

وی بیان کرد: از این مجموع ۲ هزار و ۷۹۸ انشعاب مربوط به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، ۲۳۶ انشعاب خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، ۵۳ انشعاب مساجد، حسینیه ها و حوزه علمیه و چهار انشعاب برای مدارس خیرساز بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022