آمریکایی‌ها در هراس از دست دادن تمام متحدان خود به دلیل اقدامات بایدن


 آمریکایی‌ها در هراس از دست دادن تمام متحدان خود به دلیل اقدامات بایدن

خوانندگان فاکس نیوز معتقدند که در صورت ماندن بایدن تا پایان دوره ریاست جمهوری خود، ایالات متحده ممکن است متحدان خود را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان شبکه فاکس نیوز در مورد بحران دیپلماتیک میان فرانسه و ایالات متحده که پس از اعلام مشارکت دفاعی جدید "AUKUS" و فسخ قرارداد بزرگ استرالیا برای تامین زیردریایی‌های فرانسوی بوجود آمد، اظهار نظر کردند.

برخی از این خوانندگان فاکس نیوز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را مسئول اختلاف بین واشنگتن و پاریس می‌دانند.

فردی با نام کاربری "neverdemagain419" می‌نویسد: فکر می‌کنم بایدن باید روابط با متحدان را بازسازی کند. ظاهراً او طی مدت شش ماه بیشتر از آنچه می‌توانست آسیب رسانده است. اگر او دوره کامل را رئیس جمهور بماند، احتمالاً ما اصلاً متحدی نخواهیم داشت.

کاربری با نام "DarthCad" نوشت: استرالیا به ما مراجعه کرد زیرا فرانسه قادر به ساخت زیردریایی نبود. طرفدار بایدن نیستم، اما به طور کلی تقصیر فرانسوی هاست.

کاربر "Runninggunblues" می‌نویسد: طرحی دیگر برای "وحدت" بایدن. ما دیگر ایالات تقسیم شده آمریکا هستیم. الان بایدن دیگر در حال کار روی اروپاست.

به دنبال مشارکت جدید نظامی امنیتی استرالیا با آمریکا و انگلیس، کانبرا هفته گذشته اعلام کرد قرارداد سال ۲۰۱۶ خود را با نیروی دریایی فرانسه برای ساخت ناوگان زیردریایی های معمولی را لغو می‌کند و به جای آن با همکاری و مشارکت انگلیس و آمریکا حداقل هشت فروند زیردریایی هسته‌ای می‌سازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس