تفاوت بین مدل های آیفون 13 را در این ویدیوی رسمی ببینید


تفاوت بین مدل های آیفون 13 را در این ویدیوی رسمی ببینید

گجت نیوز ممکن است فهمیدن تفاوت بین مدل های آیفون 13 – iPhone 13 برای برخی از کاربران سخت باشد و به همین خاطر اپل یک ویدیو در همین رابطه منتشر کرده است. اگر در به خاطر سپردن تفاوت بین مدل های آیفون 13 مشکل دارید، بهتر است نگاهی به نگاهی به یک ویدیو 7 دقیقه‌ای که... نوشته تفاوت بین مدل های آیفون 13 را در این ویدیوی رسمی ببینید اولین بار در گجت...

ممکن است فهمیدن تفاوت بین مدل های آیفون ۱۳ – iPhone 13 برای برخی از کاربران سخت باشد و به همین خاطر اپل یک ویدیو در همین رابطه منتشر کرده است.

اگر در به خاطر سپردن تفاوت بین مدل های آیفون ۱۳ مشکل دارید، بهتر است نگاهی به نگاهی به یک ویدیو ۷ دقیقه‌ای که اپل برای شما آماده کرده است، داشته باشید. در این ویدیو توضیحاتی در رابطه با هر چهار مدل سری iPhone 13 یعنی آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس داده می‌شود.

تفاوت بین مدل های آیفون ۱۳

در ابتدای این ویدیو رنگ‌های مختلف مدل‌های غیر پرو و مدل‌های پرو نشان داده می‌شوند و سپس راهنمای تور به ما اطلاع می‌دهد که میزان پیشرفت دوربین مدل‌های پرو آیفون ۱۳ در گوشی‌های اپل بی سابقه بوده است.

تفاوت بین مدل های آیفون 13 را در این ویدیوی رسمی ببینید

هر چهار مدل به حالت سینمایی مجهز شده‌اند که به شما اجازه می‌دهد افکت بوکه (پس زمینه تار در حالت پرتره) را در هنگام فیلم برداری کنترل کنید. در این حالت از شبکه عصبی گوشی برای تصمیم گیری درباره زمان تغییر فوکوس در ویدیو کمک گرفته می‌شود. این افکت را معمولا در فیلم‌های سینمایی شاهد هستیم و به همین خاطر اپل چنین نامی را برایش انتخاب کرده است.

همچنین به گفته اپل دوربین تمامی مدل های آیفون‌ ۱۳ در شرایط نوری کم عملکرد بهتری در در مقایسه با نسل قبل ارائه می دهند. اپل در سری آیفون ۱۳ نیز همانند آیفون ۱۲ از لایه‌ای از Ceramic Shield برای محافظت از صفحه نمایش استفاده کرده است. این فناوری که با همکاری مشترک اپل و کورنینگ توسعه پیدا کرده، مقاومت بیشتری را در برابر ضربه در مقایسه با آیفون ۱۱ و آیفون‌های قدیمی‌تر به ارمغان می‌آورد.

تفاوت بین مدل های آیفون 13 را در این ویدیوی رسمی ببینید

سپس نوبت به چیپست ۵ نانومتری A15 Bionic می‌رسد که ۱۵ میلیون ترانزیستور دارد. البته امسال شاهد افزایش چشمگیری در بحث توان پردازشی گوشی‌های اپل نیستیم؛ اما در هر حال عملکرد آنها تا حدودی بهبود پیدا کرده است (بر اساس یک گزارش تا ۲۱ درصد) و امور گرافیکی نیز بهتر پردازش می‌شوند.

یک تفاوت مهم بین مدل های آیفون ۱۳ به استفاده از نمایشگر ProMotion با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در مدل‌های پرو مربوط می شود. این یعنی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانند با ۱۲۰ بار به‌روزرسانی نمایشگر در هر ثانیه اسکرول روان‌تر، انیمیشن‌های بهتر و تجربه لذت‌بخش‌تری را در اختیار کاربر قرار دهند.

دانلود ویدیو

همچنین مدل‌های پرو iPhone 13 از عکاسی ماکرو پشتیبانی می‌کنند که امکان ثبت تصاویر نزدیک از سوژه‌های کوچک همچون حشرات را فراهم می‌کند. دوربین تله‌ فوتو این گوشی‌ها نیز زوم ۳ برابری اپتیکال دارد.

تفاوت بین مدل های آیفون 13 را در این ویدیوی رسمی ببینید

این ویدیو همچنین به برخی ویژگی‌های جدید سری آیفون ۱۳ همچون Photographic Styles می‌پردازد. این ویژگی شبیه فیلتر‌های عکاسی است؛ اما عملکرد بهتری دارد. در استایل‌های تصویر برداری شما گزینه‌هایی همچون Rich Contrast، Vibrant، Warm و Cool را در اختیار دارید. برخلاف فیلتر‌های معمولی، رنگ پوست تغییر نخواهد کرد و همچنین گوشی انتخاب شما را برای عکس‌های بعدی به یاد خواهد داشت.

بنابراین اگر هنوز در رابطه با تفاوت مدل های مختلف آیفون ۱۳ سردرگم هستید و نمی‌دانید کدام مدل را خریداری کنید، این ویدیو می‌تواند به شما کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟