نتفلیکس یکی سرویس اینترنتی تولید و نشر محتوای ویدیویی است که در سال 1997 در آمریکا تاسیس شد. در طول سالها این شرکت بسیار پیشرفت کرد و از ارسال ویدیو با پست به فروش اشتراک ویژه رسید. امروزه افراد زیادی در دنیا با خرید اکانت نتفلیکس از امکانات این سرویس بهره میبرند. به غیر از نشر آثار این شرکت محصولات مستقلی نیز تولید میکند که تنها خودش حق پخش آن ها را دارد. در این مقاله قصد داریم پر بیننده ترین این آثار در نتفلیکس را بررسی و با خرید اکانت netflix در اکانت اکسل میتوانید به تمام این سریال ها دسترسی داشته باشید.

پربیننده ترین سریال های نتفلیکس 2021 را بشناسید

1) لوپین / Lupin
لوپین نام یک سریال تحسین شده فرانسوی محصول نتفلیکس است که بسیار از مورد استقبال کاربران قرار گرفته. این سریال داستان زندگی فردی به اسم آسان دیوپ است که قصد دارد انتقام پدر خود را از خانواده ای ثروتمند بگیرد. این سریال اقتباسی از رمانی فرانسوی به نام آرسن لوپین است که ماجراهای یک دزد اشراف زاده را روایت میکند. عمر سی نقش آسان دیوپ را در این سریال بازی میکند.

2) ویچر / Witcher‎
گرالت از ریویا تلاش میکند تا جایگاه خودش را در دنیای پر از هیولا و شکارچی پیدا کند. دست سرنوشت باعث شده تا قدرتمند ترین ویچر باشد. این خلاصه داستان سریال ویچر با بازی هنری کویل در نقش گرالت است که بسیاری از طرفداران ویچر منتظر عرضه آن بودند. این سریال بر اساس مجموعه داستانی به همین نام از آندری ساپکوفسکی نویسنده لهستانی ساخته شده است. قبل از سریال از مجموعه ویچر کمیک بوک های زیادی و حتی یک بازی هم ساخته شده بود که محبوبیت آن کمک شایانی کرد. اگر به دنبال فانتزی هستید ویچر را از دست ندهید.

3) لوسیفر / Lucifer
لوسیفر یک سریال فانتزی با درون مایه جنایی پلیسی محصول آمریکاست. لوسیفر مورنیگ استار شیطانی است که به علت نافرمانی از بهشت بیرون شده و به جهنم فرستاده میشود تا انسان ها را عذاب دهد. لوسیفر پس از مدتی زیادی از این زندگی بی فایده خسته شده و تصمیم میگیرد جهنم را رها کند و به زمین بیاید. او با ساخت کلوپ شبانه ای در لس آنجلس به نام لاکس در زمین وقت میگذراند اما درگیر یک ماجرای پلیسی میشود. از فصل 4 به بعد نتفلیکس تصمیم گرفت تا ساخت ادامه این سریال را ادامه دهد و همین اتفاق باعث محبوبیت بیشتر این سریال شد.

4) بهتره به ساول زنگ بزنی / Better Call Saul
اسپین آف تحسین شده برکینگ بد هنوز هم بر مسند سلطنت پادشاهی میکند. خیلی کم پیش می آید که اسپین آف یک سریال، از سریال اصلی هم محبوب تر شود. این سریال بر اساس زندگی وکیلی فاسد به اسم ساول گود من ساخته شده که در مجموعه بریکینگ بد به والتر وایت کمک میکرد. بتر کال ساول بر ماجراهای این وکیل دوست داشتنی تمرکز میکند و قسمت هایی از آن وارد رابطه او با والتر وایت خواهد شد. اگر از طرفداران سریال برکینگ بد هستید این سریال نیز میتوانید برای شما بسیار جذاب باشد.

5) شکارچی ذهن / Mind hunter
مایند هانتر داستان دو مامور سازمان اف بی آی به نام های هولدن فورد و بیل بیچ است که به همراه روانشناسی به اسم وندی کار تلاش میکنند تا انگیزه اصلی قاتلان سریالی برای قتل را بیابند. این سریال جذاب جنایی همواره پر از صحنه های پر تنش و پر تعلیق است که میتواند نفستان را در سینه حبس کند. این سریال نیز بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده که درباره پروژه تحقیقاتی اف آی بی میباشد.

پربیننده ترین سریال های نتفلیکس 2021 را بشناسید

6) چیز های عجیب / Stranger Things
چیز های عجیب یک سریال علمی تخیلی ترسناک است که توسط برادران دافر ساخته شده. این سریال از برنامه های ویژه نتفلکیس بوده و خود کمپانی تمرکز ویژه ای بر ساخت آن دارد. به طور کلی داستان اصلی سریال حول محور فرضیه جهان های چندگانه و جهان های موازی میچرخد. داستان با گمشدن پسر نوجوانی به نام ویل بایرز شروع شده و باعث میشود دوستان و خانواده ویل هم درگیر این موضوع شوند. در این مسیر پیدا کردن ویل آنها با چیز های عجیبی روبرو خواهند شد.

7) گامبی وزیر / Queen's Gambit
گامبی وزیر نام مینی سریالی (سریال کوتاه) آمریکایست که داستان یک اعجوبه شطرنج را در دهه 50 میلادی روایت میکند. بت هارمون کارکتر اصلی سریال با بازی آنیا تیلور جوی در تلاش است تا به بالاترین سطح در بازی شطرنج برسد درحالی که خودش درگیر مشکلاتی است. گامبی وزیر یک اصطلاح در شطرنج است که به مجموعه گشایش های گامبی برمیگردد. گامبی ترفندی است که بازیکنان سعی میکنند با قربانی کردن یک مهره گره بازی را به نفع خود باز کنند. ریشه ایتالیایی این کلمه به معنی پشت پا زدن است.

8) تاریکی / Dark
سریال دارک نیز از محصولات اورجینال نتفلیکس است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا جذب خود کرده. دارک یک سریال تخیلی ترسناک است که درون مایه پیچیده ای دارد. داستان این سریال در یک خط زمانی چندگانه مدام در حال حرکت است. اگر به سریال های پیچیده علاقه دارید به هیچ وجه دارک را از دست ندهید. داستان این سریال آلمانی پیرامون گم شدن چند نوجوان میچرخد که شخصیت های دیگری را وارد داستان میکند.

پربیننده ترین سریال های نتفلیکس 2021 را بشناسید

9) خانه کاغذی / Money Heist
این سریال در آمریکا با نام سرقت پول شناخته میشود اما در زبان اسپانیایی خانه اسکناس یا خانه کاغذی نام دارد. این مجموعه بر داستانی جذاب و دزد و پلیسی تاکید میکند که توانسته جزو یکی محبوب ترین ها در ژانر خودش باشد. مانی هیست داستان دو سرقت بزرگ و برنامه ریزی شده را روایت میکند که توسط شخصی به نام پرفسور طراحی شده. این سریال جوایز بسیاری را دریافت کرده و جایزه های زیادی برده. مجموعه تلویزیونی سرقت پول ساخت اسپانیاست اما بسیاری از صحنه های آن در کشور های دیگری نیز فیلم برداری شده است.

خرید اکانت نتفلکیس
برای دیدن تمامی این سریال ها از خود سرویس نتفلکیس نیاز به خرید اشتراک دارید. اما این کار به صورت مستقیم از داخل ایران امکان پذیر چراکه بسیاری از ایرانیان در بانک های بین المللی حساب ندارند. برای اینکار میتوانید از فروشگاه های واسطه استفاده کنید. فروشگاه اکانت اکسل یکی از آنهاست. برای خرید اکانت میتوانید به اکانت اکسل مراجعه کنید و بدون هیچ مشکلی سریال های مورد علاقتان را مستقیما از نتفلیکس ببینید.