اجلاس پیرغلامان حسینی باید به بهترین شکل در کرمانشاه برگزار شود


اجلاس پیرغلامان حسینی باید به بهترین شکل در کرمانشاه برگزار شود

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت اجلاس پیرغلامان حسینی، گفت: این اجلاس باید به بهترین شکل ممکن و در شأن نام آن در کرمانشاه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در مراسم تحویل پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس اظهار داشت: کسب میزبانی اجلاس پیرغلامان حسینی افتخار بزرگی برای کرمانشاه و مردم ولایت مدار آن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اجلاس پیرغلامان حسینی یک رویداد بین المللی است که مهمانانی از دیگر کشورهای اسلامی نیز در آن شرکت می کنند بنابراین باید همه توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم به کار بگیریم.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: از هم اکنون برای برگزاری هرچه بهتر اجلاس پیرغلامان حسینی باید برنامه‌ریزی کرده و در این راستا نیروهای مسلح شامل ارتش، نیروی انتظامی و سپاه نیز باید پای کار آمده تا بهترین برنامه ریزی صورت گیرد.

اجلاس پیرغلامان حسینی باید به بهترین شکل در کرمانشاه برگزار شود

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت در دستگاه امام حسین (ع) توفیق و سعادت می خواهد، گفت: اکنون که این سعادت نصیب ما شده است باید آن را قدر دانسته و به شکل شایسته ای از آن استفاده کنیم.

وی امام حسین (ع) را مظهر آزادگی در جهان دانست و گفت: نام ایشان به هر جلسه و برنامه ای قداست می بخشد، ما هرچه داریم از امام حسین است و امیدوارم بتوانیم خدمتگذار خوبی برای ایشان باشیم.

آیت الله علما در پایان از زحمات استاندار کرمانشاه نیز برای کسب میزبانی نوزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی. تشکر کرد و گفت: این کار یکی از اقدامات ارزشمند ایشان است که در کارنامه کاریشان ثبت و توشه ای برای آخرتشان خواهد بود.

نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی محرم ۱۴۰۱ در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج