شهبازی: یک تیم کامل پشت ملی پوشان بانوان است/ انجام تست PCR از تیم ملی فوتبال بانوان


شهبازی: یک تیم کامل پشت ملی پوشان بانوان است/ انجام تست PCR از تیم ملی فوتبال بانوان

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شرایط و جو تیم خیلی خوب است و همه بچه ها همدل و هم قسم شده اند که بتوانیم از این مرحله سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص شرایط بازیکنان اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که در این چند روز در اینجا داشتیم، خوشبختانه از لحاظ روحی بازیکنان نشان دادند که به آمادگی مطلوبی رسیدند و می‌خواهند در هر بازی با امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیایند و نتیجه زحمات خودشان و کسانی که در این مسیر کشیده اند را با عملکرد مناسب شان پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: شرایط و جو تیم خیلی خوب است و همه بچه ها همدل و هم قسم شده اند که بتوانیم از این مرحله سربلند بیرون بیاییم. البته به هر حال برای بوجود آمدن این جو یکسری اتفاقات و کارها توسط مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی برای بازیکنان اتفاق افتاد. من خودم به شخصه در این چند ساله اخیر ندیدم یک تیم به این انسجام و همدلی برسد.

مربی تیم ملی گفت: تمرینات فنی و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. حتی تمرینات تئوری، ذهنی و مخصوصا روانشناسی را برای بازیکنان برگزار کردیم تا به این مرحله رسیدند و هنوز هم همین جلسات روانشناسی را محل برگزاری مسابقات (تاشکند) داریم و این نشان می دهد که یک تیم کامل پشت این بچه ها است. آنچه مسلم است فدراسیون فوتبال تمام شرایط را برای تیم ملی فوتبال بانوان چه در حین برگزاری اردوها و چه در زمان اعزام تیم به مسابقات مهیا کرده است.

شهبازی در پایان در خصوص بازی روز چهارشنبه 31 شهریورماه برابر بنگلادش عنوان کرد: نخستین مسابقه ما در این تورنمنت برابر بنگلادش است، شناخت کاملی از این تیم داریم، فیلم بازی‌های آنها را دیدیم و برای بازیکنان آنالیز کردیم. با توجه به شکستی که بنگلادش برابر اردن داشته است، مطمئنا این تیم برای پیروزی به میدان خواهد آمد، اما اگر بچه‌ها تمام نکاتی را که در تمرینات انجام داده اند، در زمین مسابقه به اجرا بگذارند، می‌توانیم امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

*انجام تست PCR از تیم ملی فوتبال بانوان

اعضای تیم ملی فوتبال بانوان طبق پروتکل‌های درنظر گرفته شده کنفدراسیون فوتبال آسیا در روز قبل از بازی تست PCR دادند.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان فردا (چهارشنبه 31 شهریورماه) به مصاف تیم بنگلادش می رود و طبق پروتکل‌های درنظر گرفته شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز صبح از کلیه نفرات تست کرونا گرفته شد. پاسخ تست ملی‌پوشان تا ساعتی دیگر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403