نخستین فراخوان «نوجوان اربعینی» اعلام شد


نخستین فراخوان «نوجوان اربعینی» اعلام شد

نخستین فراخوان «نوجوان اربعینی» در رشته های تولیدات صوتی و تصویری، عکس، دلنوشته، خاطره، مداحی، نغمات عاشورایی و سرود اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: روح الله عبدالهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انعکاس بزرگترین گردهمایی عالم و حرکت عشق و ایمان همراه با بصیرت و زنده نگه داشتن فرهنگ ارزشمند اربعین،این اداره کل با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدام به برگزاری اولین فراخوان "نوجوان اربعینی" نموده است.

وی تصریح کرد: علاقمندان نوجوان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بخش های مختلف فراخوان و ارسال آثار،میتوانند تا پانزدهم مهرماه سال جاری آثار خود از قبیل تولیدات صوتی و تصویری،عکس، دلنوشته، خاطره ،مداحی،نغمات عاشورایی و سرود را به آدرسarbaeen.nojavan در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال و در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.


وی در پایان گفت: به آثار برگزیده به رسم یادبود جوایز ارزشمندی همچون هشت کمک هزینه سفر زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون ریال و برای ۴۰ نفر از شرکت کنندگان نگین انگشتری از سنگ حرم مطهر امام حسین علیه السّلام در نظر گرفته شده است.

نخستین فراخوان «نوجوان اربعینی» اعلام شد

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !