رادیو آوان جشنواره نویسندگان جوان را برگزار می‌کند


رادیو آوان جشنواره نویسندگان جوان را برگزار می‌کند

مدیرمسئول گروه رادیویی آوان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره نویسندگان جوان گروه رادیویی آوان تا دوم مهر ماه است.

المیرا طارقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «گروه رادیویی آوان» با نظارت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی از ۱۶ آذرماه ۱۳۹۹ در بسترهای مجازی از جمله، کست‌باکس، اینستاگرام و... شروع به کار کرد. گروه رادیو آوان متشکل از دانشجویان علاقه‌مند و مستعد در زمینه گویندگی است که هدف اصلی در این گروه تحقق بخشیدن به روحیه کارگروهی و داوطلبانه دانشجویان است.

مدیرمسئول گروه رادیویی آوان تصریح کرد: رادیو آوان درنظر دارد در راستای جذب داستان‌‎نویسان و علاقه‌مندان آزاد داستان‌نویسی، خصوصا داستان کوتاه، جشنواره‌ای برگزار کند؛ آثار برگزیده به منظور حمایت از نویسندگان جوان به صورت پادکست صوتی از کانال‌های ارتباطی رادیو آوان منتشر و معرفی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره از تاریخ ۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و اثر ارسالی باید به لحاظ فرم، در محدوده داستان کوتاه قرار گرفته و حداقل کلمات مورد استفاده در داستان ۱۰۰۰ واژه و بیشتر از ۳۵۰۰ واژه نباشد.

طارقی عنوان کرد: آغاز داوری و گزینش آثار از ۳ مهر ماه خواهد بود و در مجموع ۵ اثر برگزیده پس از کارگردانی و پیش تولید اولیه براساس رتبه‌بندی و سطح کیفی آثار منتشر خواهد شد.

مدیرمسئول گروه رادیویی آوان با اشاره به اینکه «هر شرکت کننده فقط می‌تواند با یک اثر در مسابقه شرکت کند»، اظهار کرد: سقف کل امتیازات برای هر شرکت کننده ۱۰۰ امتیاز خواهد بود که درنهایت داستان‌هایی که بیشترین امتیاز پس از پایان داوری‌ها را کسب کند به صورت پادکست صوتی از کانال‌های ارتباطی رادیو آوان منتشر خواهد شد. برگزار کننده مجاز است با ذکر نام نویسنده داستان در فضاهای مرتبط از آن استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: ضمنا در صفحه اول آثار بایستی مشخصات زیر به طور کامل درج شود (نام اثر – نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر – سال تولد – شماره تماس – آدرس پست الکترونیکی) و آثار در قالب PDF به آی‌دی ادمین رادیو آوان در تلگرام به آدرس radio_avanا@ ارسال شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها