یادواره شهدای مسجد باب الحق در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود


یادواره شهدای مسجد باب الحق در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام نادربیگی با بیان اینکه یادواره شهدای مسجد باب الحق در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: سوگواری حسینی در دهه محرم صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مسجد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن نادربیگی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم سوگواری حسینی در دهه دوم ماه صفر در دو نوبت صبح و شب و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد باب الحق (واقع در تهران، خیابان مولوی، پایین تر از میدان قیام، کوچه پویان) برگزار می شود، اظهار کرد: پایگاه های بسیج این مسجد و طلاب حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) کار ضد عفونی کردن این مسجد را در این مناسبت و توزیع ماسک میان نمازگزاران و عزاداران انجام می دهد.

امام جماعت مسجد باب الحق در ادامه با بیان اینکه یادواره شهدای مسجد باب الحق در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی، استاد حوزه علمیه تهران در این مراسم سخنرانی می کند.

وی ادامه داد: تقدیر از خانواده معظم شهدا و فعالان بسیجی مسجد باب الحق در هفته دفاع مقدس صورت می گیرد و همچنین در روز آخر این هفته، گروهی از نمازگزاران این مسجد در مزار شهدای دفاع مقدس در بهشت زهرای تهران حضور می یابند.

نادربیگی گفت: مراسم عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت حضرت حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، در مسجد باب الحق برگزار می شود. از بانیان این مجالس درخواست کرده ایم که همسو با نهضت مواسات و همدلی، هزینه اطعام عزاداران را به تهیه بسته های ارزاق اختصاص دهند که با موافقت آنان روبرو شده و اکنون در حال تهیه این بسته های هستیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت