اجرای برنامه های دهه آخر ماه صفر کانون شهدای روستای سمچول بهشهر در فضای مجازی


اجرای  برنامه های دهه آخر ماه صفر کانون شهدای روستای سمچول بهشهر  در فضای مجازی

زارعی گفت: برنامه های فرهنگی هنری کانون شهدا روستای سمچول بهشهر در ماه صفر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با اشاره به اجرای برنامه های ماه صفر در فضای مجازی اظهار کرد: قرائت و ختم قرآن کریم ، زیارت عاشورا ، سخنرانی ، ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برخی ادعیه از برنامه های مهم مجازی ما در ماه صفر است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: ترویج سخنان و سیره امام حسین(ع) و یاران باوفایش در فضای مجازی و تلاش در جهت ایجاد شبکه برای افزایش حب و دوستی با اهل بیت(ع) از برنامه های مهم ما در این ایام است.

وی با اشاره به فراگیری شیوع ویروس منحوس کرونا و امکان پذیر نبودن برگزاری جلسات حضوری خاطر نشان کرد: بزرگداشت مناسبت های دینی و مذهبی پیش رو ، مهم ترین برنامه برای نهادینه کردن ارزشها در جامعه است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: در دوران شیوع کرونا مجموعه های مسجدی و مردمی به خوبی رسالت خود را به درستی ایفا کردند و اگر کمک های مردمی نبود شاهد مشکلات بسیاری بودیم و در همین راستا بچه مسجدی ها هم به کمک نیازمندان آمدند و کمک رسانی به نیازمندان با قوت اجرایی شد.

زارعی یادآور شد: با توجه به حضور کرونا و الزوم دوری از تجمع ها برای قطع زنجیره ابتلا به کووید ۱۹، تبیین قیام عاشورا در فضای مجازی بهترین راه برای افزایش معرفت نسبت به قیام امام حسین(ع) است.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟