نرخ تعمیرات خودرو، موضوع اصلی شکایت مردم به سامانه 124


نرخ تعمیرات خودرو، موضوع اصلی شکایت مردم به سامانه 124

براساس گزارش اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در مردادماه امسال بیش از 14 هزار گزارش تخلف به این سازمان ارائه شده است که در این بین سهم تعمیرات خودرو برابر با...

براساس گزارش اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در مردادماه امسال بیش از 14 هزار گزارش تخلف به این سازمان ارائه شده است که در این بین سهم تعمیرات خودرو برابر با شکایات مرتبط با گران‌فروشی نان و مرغ بوده است.

بیشترین شکایات اعلام شده در حوزه تعمیرات خودرو، مربوط به تعمیرات خودروهای سبک یا سواری بوده است. تردیدی نیست که افزایش قیمت قطعات خودرو موجب شده تا شکایات مرتبط با گران‌فروشی و تخلف افزایش یابد. در این بین وجود قطعات یدکی تقلبی نیز در افزایش شکایات بی‌تاثیر نبوده است.

مطابق گزارش منتشر شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نارضایتی مشتریان از نرخ انجام تعمیرات مهم‌ترین دلیل برای شکایت مشتریان بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد برخی تعمیرگاه‌ها با توجه به افزایش شدید قیمت قطعات خودرو، درخواست اجرت بیش از حد معمول را دارند که این مساله موجب شکایت مردم به سامانه 124 شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک