برنامه‌های هفته دفاع مقدس ورامین اعلام شد


برنامه‌های هفته دفاع مقدس ورامین اعلام شد

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صدها برنامه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق مختلف شهرستان اجرا می‌شود.

سرگرد پاسدار سعید تاجیک روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور از خودگذشتگی و ایثار مردان و زنانی است که جانانه در مقابل کفر و استکبار جهانی ایستادگی کردند و اجازه ندادند تا حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی به دست دشمنان اسلام تصرف شود از این رو، همه وظیفه دارند تا نسبت به پاسداشت این ایام اهتمام داشته باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرستان ورامین در هفته دفاع مقدس گفت: گلباران مزار شهدا در ۱۴ گلزار، برگزاری مراسم آبروی محله و یادواره شهدا در ۹ محله، برگزاری مسابقات فرهنگی - هنری و کتابخوانی، عکاسی، برپایی نمایشگاه عکس و دلنوشته، تجلیل از کارکنان درمان، ویزیت رایگان در برخی پایگاه‌های مقاومت و رزمایش فضای مجازی در ۱۸۰ پایگاه شهرستان و کانال‌های طرح ثامن پایگاه مقاومت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس ورامین است.

تاجیک، همچنین از دیدار با خانواده معظم شهدا، برنامه روایتگری و نشست بصیرتی با رویکرد تبیین مکتب شهید سلیمانی و جبهه مقاومت در تمامی محلات و پایگاه ها و مساجد، برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ختم قرآن، ادعیه، شب شعر و خاطره و برپایی اردوی جهادی به عنوان دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ورامین یاد کرد.

فرمانده سپاه ورامین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۶ رزمایش کمک مومنانه در پایگاه‌ها ی بسیج اجرا شده است و بیش از هزا بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای گشت رضویون به منظور افزایش امنیت پایدار مردمی و کمک به برقراری نظم و امنیت عمومی، ایجاد ایست بازرسی، توزیع پش شیرینی، شکلات و بسته‌های فرهنگی در گلوگاه های ۱۷ گانه ورودی شهرستان، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و راه‌اندازی کاروان نمادین دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شاخص ورامین در هفته دفاع مقدس است.

تاجیک برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، دو میدانی، دارت، طناب کشی، مسابقات فوتسال و والیبال و پیاده روی خانوادگی و برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه را به عنوان دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس ورامین اعلام کرد.

از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی