چمران: انتصابات در شهرداری تهران به زمان و مطالعه نیاز دارد


چمران: انتصابات در شهرداری تهران به زمان و مطالعه نیاز دارد

تهران- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتصابات در بخش‌های مختلف نیاز به زمان و مطالعه دارد از این رو تمامی کارکنان و مسئولان در شهرداری پایتخت باید به فعالیت در سمت خود تا آخرین لحظه ادامه دهند.

مهدی چمران روز سه شنبه پیش از آغاز جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اگر کسی احساس کند که 6 ماه دیگر بنا است تغییراتی در مسئولیت ها داده شود و از همین حالا کاری انجام نشود، این قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه انتصابات در شهرداری تهران تاخیر ندارد، اظهار داشت: انتصابات نیاز به مطالعه و بررسی بیشتری دارد و و نباید کسی در این خصوص اظهار نگرانی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع بیانیه حزب اتحاد ملت در واکنش به عملکرد شورای شهر تهران اشاره و اضافه کرد: کاش این اظهار نگرانی را چهار سال قبل داشتند؛ ما هیچ وقت مسایل و خلاف های گذشته را به مسئولان قبلی منتسب نخواهیم کرد.

وی در خصوص بحث جابجایی بانوان در سمت های مختلف شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تاکنون چنین مساله ای مطرح نبوده و این موضوع صحت ندارد.

چمران در خصوص دستور جلسه امروز شورای شهر مبنی بر کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی نیز گفت: مطالعات مفصلی در معاونت شهرسازی شهرداری تهران برای کاهش این زمان انجام شده است و امروز با عنوان ۲ فوریت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا در صورت تصویب، به مرحله اجرا درآید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: باید روند صدور پروانه ساختمانی در معاونت شهرسازی و شورا رصد شود و این وضعیت طولانی شود پس از دریافت گزارش های لازم به آن رسیدگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به مسئولیت دفاتر خدمات الکترونیک افزود: بخشی از کارها علاوه بر دفاتر خدمات الکترونیک، باید در خود شهرداری و مناطق مختلف پیگیری شود، در این راستا گلوگاه های بسیاری داریم که از آن جمله می توان به دفاتر خدمات الکترونیک، شهرداری و نظام مهندسی اشاره کرد.

چمران افزود: با پیگیری های انجام شده، مساله مربوط به نظام مهندسی به طریقی حل و فصل شده و برنامه ریزی کرده ایم تا تمامی پیگیری ها و اقدامات به صورت همزمان انجام شود تا در عمل مدت زمان صدور پروانه ساختمانی در شهرداری تهران کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی تهران استقرار راهنمایان در شهرداری ها برای هدایت کار مردم در بخش های مختلف شهرداری استضروری دانست و گفت: مردم وقتی برای گرفتن پروانه مراجعه می کنند در جریان روند دریافت پروانه ساختمانی نیستند لذا پیشنهاد ما این است که دفتر خدمات راهنمایی ایجاد شود تا مردم آسانتر مسیر انجام کار خود طی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن