فرماندار میانه بر توزیع عادلانه خدمات شهری تاکید کرد


فرماندار میانه بر توزیع عادلانه خدمات شهری تاکید کرد

تبریز - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه بر ضرورت توزیع متوازن و عادلانه خدمات و امکانات شهری تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه ذات شهرداری امور مالی است، کنترل و رصد هر چه بیشتر مسیرهایی با احتمال بروز تخلف و کنترل ساخت و سازها ضروری است.

محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در آیین ابلاغ حکم شهردار میانه؛ ابقای مهدی میرزایی با تصویب قاطع شورای اسلامی شهر را تبریک گفت و از همراهی و تعامل تنگاتنگ اعضای جدید شورای شهر با شهرداری و سایر ادارات قدردانی کرد.

وی در ادامه تداوم امور شهری با نگاه توسعه گرانه و با وسعت کار توسط شهردار با همکاری شورای شهر در امتداد امور اجرایی مربوطه قبلی را مهم برشمرد و از همراهی شورای تامین و حمایت و پشتیبانی امام جمعه میانه در امور اجرایی به ویژه رفع مسائل اجتماعی در اجرای پروژه ها از سوی شهرداری تشکر کرد.

مشایخی با بیان اینکه تمامی امور حول محور نیروی انسانی انجام می شود بر لزوم صیانت از نیروی انسانی در ادارات بویژه شهرداری ها تاکید کرد.

فرماندار ویژه میانه اظهار کرد: تمامی امور اداری بویژه در شهرداری که ویترین شهری محسوب شده و بالاترین مراجعات مردمی را داراست باید تسهیل شده و کرامت انسانی نیز رعایت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !