‍ بقای انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان است


‍ بقای انقلاب اسلامی مدیون خون شهیدان است

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه عجب شیر با بیان اینکه ما امروز بر سر سفره‌ی شهدا نشسته‌ایم، گفت: بقای این انقلاب به خاطر خون شهیدان و شهادت است که پای ماندگاری و پایداری و بقاء ارزش ها را امضاء کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ امیر شاه محمدپور روز سه شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان افزود: یکی از بزرگ‌ترین فوائد دفاع هشت‌ساله، حفظ و تقویت روحیه‌ انقلاب در نسل جوان ما و در جامعه‌ی ماست.

وی به خباثت های آمریکایی ها در طول جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ با صدام شکست این نظام بود، اما به لطف خدا و ایثار و از خود گذشتگی مردم ولایت مدار، این خفت نصیب آمریکایی‌ها شد.

شاه محمدپور گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی، تمامی کفر و شرک جهانی در برابر ملت ایران صف کشیدند و ظالمانه ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اعمال کردند.

وی ادامه داد: مسئله‌ دفاع مقدس علاوه بر اینکه یک آزمون بزرگی برای ملت ایران بود، آزمونی هم برای بروز استعدادهای ناشناخته جوانان این سرزمین بود.

شاه محمدپور گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امسال بیش از ۱۰۰ مورد برنامه ناحیه ای و حوزه‌ای در فضای حقیقی و مجازی در سپاه عجب شیر برگزار خواهد شد که این برنامه ها با بیعت با ولایت و امامت و تجدید میثاق با شهدا شروع خواهد شد.

وی به مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه عجب شیر اشاره و افزود: توزیع کمک‌های مومنانه، غذای گرم، قربانی، افتتاح صندوق قرض الحسنه، تجلیل از مدافعان سلامت، کاروان لاله های سرخ، رژه موتوری و نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از جمله برنامه های مهم این شهرستان می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش