دوران دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است


دوران دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بزرگداشت رشادت های رزمندگان اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران از نظام ، دوره فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در دوران کنونی اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی بسیار زیاد بوده و وظیفه همگان است.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: ما عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در این آیین، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و رییس کمیته نیروهای مسلح آذربایجان غربی به تشریح برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

فردا، نخستین روز از هفته دفاع مقدس است؛ امسال چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی