20 هزار بسته حمایتی در مهاباد توزیع شد


20 هزار بسته حمایتی در مهاباد توزیع شد

مهاباد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک های مومنانه در سطح این شهرستان، تاکنون 20 هزار بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ منوچهر مودبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بسته حمایتی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به همت خیران سپاه مهاباد در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده توزیع شده است.

وی ادامه داد: بسته های حمایتی شامل مواد غذایی و معیشتی و همچنین پک های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بوده که در نقاط مختلف شهر و روستاهای حومه توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد اظهار داشت: طی هفته دفاع مقدس نیز ۳۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده تدارک شده است که توسط بسیجیان پایگاه ها تحویل شهروندان خواهد شد.

سرهنگ مودبی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایرنا با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده ‌است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام