نفرات برتر سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها مشخص شد


نفرات برتر سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها مشخص شد

ارومیه- ایرنا - دبیر سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها اظهار داشت: این سوگواره در 2 بخش ترکی و فارسی، با معرفی آثار برتر از بین 314 اثر رسیده به دبیرخانه به کار خود پایان داد.

حمید امدادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سوگواره در ۲ بخش ترکی و فارسی با حضور شرکت کنندگانی از شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی ادامه داد: در داوری اولیه ۱۵۴ اثر گزینش و تحویل هیات داوران شد و از بین ۶۲ اثر فارسی، به‌ترتیب وحید طلعت از میاندوآب، محدثه خاک‌زاد از تکاب و کیانوش سفری از ارومیه حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

دبیر سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها اظهار داشت: همچنین در بخش ترکی، سه اثر علی شجاع و رضا قربانی از ارومیه و صمد تقی‌زاده از سلماس از بین ۹۲ اثر نهایی به‌سبب نزدیکی امتیازات به‌ صورت مشترک حائز مقام برتر جشنواره شدند.

امدادی اضافه کرد: برگزاری این آیین به‌صورت استانی با محورهای ترویج مفاهیمی هم‌چون ایثار و شجاعت، عاشورا و پیام آزادی، سیره و ابعاد زندگی شهدای کربلا برگزار شد.

به گزارش ایرنا،سوگواره شعر آیینی موکب واژه‌ها از ابتدای ماه محرم امسال برگزار شده و حمید امدادی به‌عنوان دبیر اجرایی، سجاد صافی به‌عنوان دبیر علمی و محمد میلانی به‌عنوان رئیس هیئت داوران در این جشنواره حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید