همه گروهک‌های تروریستی معاند نظام شناسایی شده‌اند


همه گروهک‌های تروریستی معاند نظام شناسایی شده‌اند

ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور مستقر در آذربایجان غربی با اشاره به شناسایی کامل همه گروهک های تروریستی معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به تمامی گروهک‌ها اعلام می‌کنیم که هرکس امنیت منطقه را تهدید کند، با آنها برخورد خواهیم کرد.

سردار محمدتقی اوصانلو روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه اظهار داشت: اگر لازم باشد، مقرهای این اشرار را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۹ قرار ندارد که در تهیه سیم خاردار و تجهیزات نطامی مشکل داشته باشد، امروز به شکر خداوند نیروهای مسلح در توان بسیار عالی قرار دارند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور بیان کرد: این اقتدار در نیروهای مسلح را مکتب عاشورایی به ما یاد داده است و مقام معظم رهبری در طول تاریخ ما را هدایت کردند و امروز جزو کشور های مطرح در سطح بین‌المللی هستیم.

سردار اوصانلو بیان کرد: امروز عده‌ای گروهک تروریستی در جمع روستاییان در همسایگی با ایران پنهان می‌شوند و از مردم منطقه به عنوان سپر استفاده می‌کنند که این کار آنان، حرکتی ضدانسانی است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی هفته گذشته در پاسخ به اقدامات اخیر گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه با یک پاسخ قاطع مقر آنها را در شمال عراق مورد اصابت گلوله و موشک قرار دادند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم از ۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر استان و کشور تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی