برگزاری 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه ثارالله شیراز


برگزاری 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه ثارالله شیراز

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 400 برنامه به همت بسیجیان این ناحیه برگزار خواهد شد.

محمدبهادر علی‌پور سه‌شنبه ۳۰ شهریور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته در سپاه ثارالله شیراز پرداخت و گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه با بیش از ۸۰ برنامه شاخص در این ایام توسط این ناحیه برگزار می‌شود که رزمایش کمک مومنانه، سرآمد همه آنهاست.

او با اشاره به اینکه ۴ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در این هفته میان نیازمندان توزیع می‌شود، برگزاری مراسم لاله‌های آسمانی که یادواره شهداست، در مناطق مختلف حوزه استحفاظی این ناحیه از سپاه را یادآور و متذکر شد: طی برنامه دیدار با مدافعان سلامت، از کادر درمان بیمارستان شهید فقیهی شیراز قدردانی می‌شود.

دیدار با جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان جنت شیراز، برپایی ایستگاه سلامت در موکب‌های اربعین، خدمات‌رسانی به همشهریان، نذر خون، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شبی با شهدا، یادواره شهدای خان زنیان به صورت مشترک با حوزه دانش‌آموزی، برپایی موکب‌های اربعین حسینی، زنگ مقاومت، نشست‌های بصیرتی و ... از دیگر برنامه‌های است که علی پور به آنها اشاره کرد.

به گفته او برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ورودی تونل کوهسار مهدی، بازسازی یکی از عملیات‌های لشکر عملیاتی فجر، ادامه خدمات‌رسانی در مرکز واکسیناسیون ثارالله شیراز و تداوم خدمت رسانی به محرومان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز همچنین از خدمات گروه‌های جهادی این ناحیه یاد و اضافه کرد: ساخت سرویس‌های بهداشتی، ساخت یا مرمت منازل محروم، مساجد و مدارس از خدماتی است که این گروه‌ها در مناطق کمتر برخوردار ارائه می‌دهند. کوهنوردی و مسابقات ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های این ناحیه است که علیپور به آن اشاره کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام مصطفوی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله نیز هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و ایثارگران جبهه‌های حق علیه باطل دانست و گفت: دفاع مقدس، بخشی از هویت ملی ماست.

او یادآور شد: رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به ملت ایران تحمیل کرد که همه اصناف و اقشار ایران در این هشت سال از ایران اسلامی دفاع کردند.

مصطفوی با اشاره به نقش زنان در این ایام تصریح کرد: رمز پیروزی ما در این هشت سال، روحیه ایثار، رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان بود.

به گفته او روحیه ایثار و گذشت را یکی از درس‌های دفاع مقدس است که این روزها بیشتر به آن نیازمندیم تا منافع ملی خود را در دنیا به خوبی محقق کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله شیراز تاکید کرد که امروز اگر عزت، قدرت و خروشی در منطقه داریم، همه به خاطر از خودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

مصطفوی اضافه کرد: به فرموده امام راحل(ره)، ما مغلوب خشم متجاوز نشدیم و نزول برکات و نعمات الهی بر کشور ما نازل شد، در این ایام، ما انقلابمان را به جهان صادر کرده و مظلومیت خود را به جهانیان اعلام کردیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق