«قدمی برای تو» به نیابت از جاماندگان اربعین


«قدمی برای تو» به نیابت از جاماندگان اربعین

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه (س) گفت: عموم جاماندگان اربعین می‌توانند در پویش «قدمی برای تو» ثبت‌نام کنند تا خادمان حرم به نیابت از آن‌ها در مسیر اربعین پیاده‌روی کرده و در روز اربعین، زیارت اربعین را از طرف جاماندگان در کنار حرم اباعبدالله(ع) قرائت کنند.

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عدم امکان حضور حداکثری زوار ایرانی برای حضور در راهپیمایی زیارت اربعین حسینی به خاطر شرایط کرونایی عنوان کرد: حرم مطهر حضرت معصومه (س) تلاش کرده است تا افرادی که از این زیارت محروم هستند بتوانند در ثواب آن شریک باشند و از طرف آن‌ها زیارت نیابتی انجام شود.

وی با اشاره به اجرای پویش «قدمی برای تو» با محوریت سایت شبکه ملی خانواده فاطمی گفت: در بخش اول این پویش خادم‌های موکب حضرت فاطمه معصومه (س) در مسیر نجف به کربلا به نام و به نیابت از افرادی که در این پویش نام‌نویسی کرده باشند در پیاده‌روی اربعین قدم برداشته و خدمتگزار زائران خواهند بود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه (س) ادامه داد: افرادی که مایل باشند می‌توانند با ثبت‌نام در بخش دوم این پویش برای قرائت زیارت اربعین در کربلای معلا نام‌نویسی کنند تا خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) روز اربعین به نیابت از آنان در بین‌الحرمین زیارت اربعین را قرائت کنند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان کرد: این پویش از ۷ صفر آغاز شده و تا روز اربعین ادامه دارد و به ۷۲ نفر از شرکت کنندگان در این پویش نگین انگشتری از حرم مطهر امام حسین (ع) و تربت سیدالشهدا (ع) به قید قرعه اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام آمره افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی اینترنتی www.fatemi.amfm.ir در بخش پویش قدمی برای تو که برای رده سنی عمومی در نظر گرفته شده است نام‌نویسی و در یکی از دو بخش پیاده‌روی نیابتی و یا قرائت زیارت اربعین نیابتی اطلاعات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول