عکس ؛ هنرنمایی گلر جدید تیم ملی


دروازه بان باتجربه تیم ملی شب گذشته تلاش زیادی کرد تا جای خالی صمیمی را پر کند. نوشته عکس ؛ هنرنمایی گلر جدید تیم ملی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ هنرنمایی گلر جدید تیم ملی

سپهر محمدی گلر تیم ملی از جان مایه گذاشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۷
عکس ؛ هنرنمایی گلر جدید تیم ملی

دروازه بان باتجربه تیم ملی شب گذشته تلاش زیادی کرد تا جای خالی صمیمی را پر کند.

عکس ؛ هنرنمایی گلر جدید تیم ملی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی شب گذشته مقابل آرژانتین به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. علیرضا صمیمی، ستاره تیم ملی در بازی نخست که با سیوهای دیدنی خود صرب ها را چندین و چند بار در گلزنی ناکام گذاشت، غایب بزرگ تیم ملی در این دیدار بود. او در بازی گذشته و در حالی که کمتر از دو دقیقه از زمان نگذشته بود با یک اشتباه ناخواسته اخراج شد. ناظم الشریعه در بازی با آرژانتین که با توجه به قطعی بودن صعود دو تیم تقریبا یک تقابل تشریفاتی بود سپهر محمدی را در ترکیب اصلی قرار دارد؛ این در حالی بود که او در بازی قبل و پس از اخراج صمیمی از مسعود محمدی، گلر جوان تیم ملی مقابل امریکا استفاده کرد که عملکرد قابل قبولی هم داشت.

سپهر محمدی که همراه با تیم ملی سومی جام جهانی ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد از فرصت به دست آمده در این بازی استفاده خوبی کرد و با چند سیو دیدنی نشان داد که می توان روی او در بازی های حساس حساب باز کرد. البته ناظم الشریعه در بازی با آرژانتین به نوعی از سیستم چرخشی در درون دروازه استفاده و کرد و مسعود محمدی را هم در دقایقی از بازی در میدان دیدیم؛ اتفاقی که می تواند به نفع این گلر جوان باشد و او را برای سال های بعد آبدیده کند.

برخورد توپ به صورت محمدی که بی محابا برای مهار آن خیز برداشته بود، مصدومیت او را به همراه داشت.

سپهر محمدی در بازی با آرژانتین و پیش از باز شدن دروازه ایران تلاش زیادی کرد تا مانع از فروپاشی دروازه ایران شود. او چندین سیو دیدنی داشت و حملات سریالی آرژانتینی ها در اوایل نیمه دوم یکی پس از دیگری با درخشش گلر ۳۲ ساله تیم ملی مهار شدند تا اینکه سرانجام روی پاس اشتباه توکلی در نزدیکی های دروازه، کوتزولینو با یک شوت غیرقابل مهار، قفل دروازه ایران را شکست و در ادامه گل دوم را هم برای آرژانتینی ها شاهد بودیم.

محمدی با وجود باز شدن دروازه اش در بازی با آرژانتین اما شب خوبی داشت و دو بار نیز در جریان مهار توپ با مصدومیت مواجه شد. او در اوایل نیمه دوم در موقعیت تک به تک با بازیکن آرژانتین با یک حرکت شجاعانه خود را مقابل شوت این بازیکن قرار داد؛ حرکتی که طی آن توپ به شدت با صورت دروازه بان تیم ملی برخورد کرده و موجب مصدومیت او شد. محمدی اما پس از مداوا در داخل زمین به کار خود ادامه داد تا مشخص شود خوشبختانه مشکلی جدی برای او به وجود نیامده است.

عکس ؛ هنرنمایی گلر جدید تیم ملی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)