12هزار رزمنده بوشهری تجلیل شدند


12هزار رزمنده بوشهری تجلیل شدند

بوشهر- ایرنا- همزمان با آغاز گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده در سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری در روز سه شنبه، 12 هزار رزمنده پیشکسوت و حماسه آفرین در استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز سه شنبه در این آیین گفت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تاسی از تعالیم الهی و بهره‌گیری از سیره سید و سالار شهیدان در میدان نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و حماسه آفریدند.

سردار علی رزمجو با تاکید بر لزوم حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان بخشی از حماسه‌ و افتخار آفرینان و قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی اضافه کرد: آمادگی‌های ملت قهرمان و سلحشور بویژه نیروهای مسلح در استان بوشهر در رده‌های مختلف ارتش و سپاه و رزمندگان به‌عنوان لشکر مخلص خدا در مرزهای گوناگون ستودنی است.

رزمجو افزود: امروز نیروهای مسلح با آمادگی همه‌ جانبه در اوج اقتدار و عزت قرار دارند و بر اساس فرامین و تدابیر فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب آماده اجرای ماموریت‌های مختلف هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: به برکت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در زمین، هوا و دریا امروز آرایش قدرت‌های بزرگ جهانی در منطقه در مقابل جمهوری اسلامی ایران به زوال کشیده شده است.

رزمجو اضافه کرد: آمریکا امروز در حاشیه تحولات منطقه‌ای قرار گرفته است و در حال ترک یکی پس از دیگری مناطقی است که در آن مستقر بود.

وی ادامه داد: به برکت حماسه‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها و آمادگی‌های همه جانبه، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان امروز حضور آمریکا در منطقه سست و سرزمین‌های اسلامی، تبدیل میدان جهاد شده است.

رزمجو بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس امروز نه تنها برای ما بلکه برای جهانیان جلوه‌ای ساخته که انقلاب اسلامی تسلیم ناپذیر است و دشمن باید در مقابل این انقلاب شکست‌ را بپذیرد.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت و مظلومیت مردمی است که قله‌های بلند حماسه و ایثار در راه خداوند متعال و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی فتح کرده‌اند.

رزمجو با بیان اینکه نیروهای مسلح و بسیجیان در حال اجرا یک راهبرد جدید برای حفظ انقلاب اسلامی هستند افزود: همواره رزمندگان دشمن را که در هر خاکریز علیه نظام اسلامی ایران عرض اندام کنند، منهدم و ناامید می‌کند.

12هزار رزمنده بوشهری تجلیل شدند

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر با تقدیم بیش از ۲ هزار شهید و شمار قابل توجهی جانباز، آزاده و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدهای دشمنان هستند.

در این آیین از رزمندگان پیشکسوت و خانواده معظم شهدا استان بوشهر تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید