310 هنرمند صنایع‌دستی کرمان برای دریافت تسهیلات مشاغل خرد معرفی شدند


310 هنرمند صنایع‌دستی کرمان برای دریافت تسهیلات مشاغل خرد معرفی شدند

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از معرفی 310 هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی این استان برای دریافت تسهیلات خرد خانگی خبر داد.

"کاظم حسین‌زاده" امروز ۳۰ شهریورماه با اشاره به اینکه این تسهیلات برای ایجاد ۱۲ هزار شغل از محل اعتبارات معین‌های اقتصادی استان کرمان اعطا می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر مجری این طرح اتاق بازرگانی استان است.

وی افزود: حداکثر سهمیه اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برای دریافت تسهیلات ۲۰۰ هنرمند بود که ۳۱۰ نفر معرفی شده و امیدواریم با توجه به حضور بالای هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی در استان کرمان برای طرح‌های بعدی این سهمیه افزایش قابل قبولی داشته باشد.

حسین زاده بیان کرد: این تسهیلات به رشته‌های بومی و شاخص صنایع‌دستی اختصاص می‌یاید و در حال حاضر ۳۰۰ هنرمند و صنعتگر دیگر برای دریافت تسهیلات متقاضی هستند.

معاون میراث فرهنگی استان کرمان خاطرنشان کرد: هنرمندان پس از ثبت‌نام در سامانه‌ مورد نظر و دریافت پیامک از طریق این سامانه برای نهایی کردن مشخصات خود به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و سپس بانک رسالت با بررسی‌ طرح‌ها، متناسب با آنها تسهیلات اعطا می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد