اعزام بیش از 70 هزار رزمنده از استان مرکزی به جبهه‌های دفاع مقدس


اعزام بیش از 70 هزار رزمنده از استان مرکزی به جبهه‌های دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیش از 70 هزار رزمنده از نقاط مختلف استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند.

آیت الله دری نجف آبادی روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در آیین تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران راه استقامت و مقاومت را برگزیده‌اند و برای صیانت از آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ ندارند. استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هر یک از شهدا و جانبازان سند افتخار و عزت ملت ایران هستند.

وی افزود: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از نقاط مختلف استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که علاوه بر ۶۲۰۰ شهید، ۱۶ هزار جانباز و یک هزار و ۷۰۰ آزاده برگ‌های سبز درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب محمدی (ص) و اندیشه های رهبر انقلاب اسلامی را برای جهانیان به ارمغان آورده است. عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون ازخودگذشتگی شهدا و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است.

دری نجف آبادی بیان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت را به نمایش گذاشتند و عزیزترین داشته خود که همان جان شیرین است را در طبق اخلاص گذاشته و تا آخرین قطره های خون خود از کیان این سرزمین دفاع کردند، با همین از خودگذشتگی ها بود که امروز این نظام مقدس به ‌عنوان قدرتی وصف ناپذیر در جهان معرفی شده است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس در کشور باید روزبروز توانمندتر شود افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند در این خصوص است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

دری نجف آبادی ادامه داد: استان مرکزی با برگزاری کنگره نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید اقدامات بزرگی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت انجام داده و در این حوزه پیشگام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر