خیزش ملت‌ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است


خیزش ملت‌ها در برابر استکبار از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزت مندی ایران یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

سیدعلی آقازاده روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور در آیین تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و دلاورمردی ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند. تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن بهای بسیاری پرداخته بودند.

وی افزود: ارمغان رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس تثبیت و تحکیم و نیز صدور انقلاب در سراسر منطقه و جهان بود، تاثیرات الهام بخش انقلاب اسلامی، انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت و ایثار به کشورهای اسلامی و در نتیجه ایجاد بیداری اسلامی بوده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: خیزش ملت‌ها و مقاومت در برابر استکبار و زیاده خواهی آنها نیز یکی دیگر از این ثمرات کار ارزشمند انقلاب اسلامی بوده، دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم است که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزت مندی ایران یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی برای نسل های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

آقازاده بیان کرد: بدون تردید پیشرفت‌های امروز کشور مرهون این جانفشانی ها در دوران دفاع مقدس است، امروز اگر جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه و نقش آفرین مهم عرصه بین المللی است و روز به روز بر این عظمت و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف افزوده می شود نیز به همین دلیل ایثار در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: پیشکسوتان عرصه دوران ۸ سال دفاع مقدس افتخار نظام و نماد رزمندگی و ایثارگری به شمار می رود و باید قدردان شجاعت، فداکاری، از خودگذشتگی و مجاهدتشان در دوران جنگ و حضور چشمگیر در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها باشیم، امروز تجربه پیشکسوتان جهاد و شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب می‌تواند چراغی برای آیندگان و جوانان باشد و این هنر است که بتوانیم در کنار پیشکسوتان نسل پویا و نوجوانان و جوانان را تربیت کنیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت پیش قراولان گام دوم انقلاب هستند و اندوخته آزادگان و ایثارگران پشتوانه تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟