ضرورت توجه ویژه به رزمندگان بدون شغل و بیمه


ضرورت توجه ویژه به رزمندگان بدون شغل و بیمه

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به رزمندگان معسر گفت: باید به رزمندگانی که بهترین ایام و توانمندی و جوانی خود را در جبهه‌های جنگ صرف کرده‌اند و امروز دارای بیمه، حقوق مکفی و شغل نیستند توجه ویژه‌ای شود .

کیومرث سرمدی واله در مراسم تجلیل و آیین نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت و دیدار خانواده شهدا، مسئولین شهرستانی و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت با امام جمعه اسدآباد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: یکی از رسالت‌های امروز جامعه این است که اجاره ندهیم در گذر زمان فرزندان جبهه و جنگ به عنوان یک الگو و نماد ارزنده برای نسل جوانان در معرض تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان فراموش شوند.

وی با بیان اینکه امروز هم سنگر همان سنگر و همان جبهه و جنگ است، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس هر چه را که داشتند گذاشتند تا به مشکلات مردم توجه شده و مشکلات آنان مرتفع شود و امروز که دریک جنگ تمام عیار نرم و جنگ فرهنگی و تحریم علیه ایران اسلامی مواجه هستیم اگر هر مدیر و مسئولی برای حل مشکل و افزایش امیدواری مردم گام بردارد همان ایثارگری و ولایت پذیری تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در جبهه خدمتگزاری به مردم است و هر گونه رخوت ،سستی و پاشیدن بذر ناامیدی و سرگردانی مردم در پیچ و خم کارهای ادارای در واقع تقویت تفکر استکباری بوده که مردم را نشانه می‌رود.

سرمدی واله خاطر نشان کرد: امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس انقلابی معیشت، اقتصاد و فرهنگ مردم را در برنامه‌های خود و وضع قوانین مد نظر دارد و برای مشکلات مردم همه با هم باید تلاش کرد و قطعا با تلاش جبهه خدمتگزاری به مردم بیش از پیش تقویت خواهد شد.
وی بیان کرد: باید در سنگر خدمتگزاری برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم و جامعه تلاش کرد تا تا معاندین و دشمنان به ما طعنه نزنند چرا که هنوز هم در سنگر جنگ هستیم .

سرمدی اضافه کرد: توجه به رزمندگان معسر یکی از برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی بود و با توجه و برنامه ریزی به بخشی از امور آنان رسیدگی شد اما هنوز هم نیاز به توجه ویژه دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه جنگ تحمیلی و هجمه جهانی استکبار به رهبری صدام ملعون به کشور ایران اسلامی مشخص بود، گفت: مراکز تحقیقاتی و جاسوسی آنان با شاخص‌هایی که از امام راحل و ملت ایران اسلامی داشتند امروز را خوانده بودند و می‌دانستند اگر نظام نوپای جمهوری اسلامی جان بگیرد دچار مخاطرات عدیده‌ای خواهند شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟