مانع تراشی شورای شهر همدان برای کمک به تیم پاس


مانع تراشی شورای شهر همدان برای کمک به تیم پاس

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان همدان گفت: شورای شهر هیچ کمکی به تیم پاس انجام ندادند و حتی جلوی پرداخت مصوبه کمک دو میلیاردی استاندار را گرفتند.

حمید سیفی سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرامون خرید امتیاز یک تیم در لیگ دسته یک فوتبال برای تیم پاس، جلساتی داشتیم و با سرمایه‌گذار، صحبت کردیم و اگر تا آخر وقت امروز به نتیجه نرسیم، بری حضور در لیگ دسته دو، آماده می‌شویم.

سیفی با بیان اینکه اولویت من برند پاس و وظیفه من حمایت از ورزش است، تصریح کرد: در تلاش هستیم که با استاندار و آقای دکتر حاجی بابایی جلساتی داشته باشیم تا تصمیم نهایی برای بودجه تیم، گرفته شود.

وی ادامه داد: شورای شهر هیچ حمایتی از تیم پاس انجام نمی‌دهد و حتی اجازه نداد کمک دو نیلیارد تومانی به این تیم را که استاندار، مصوب کرده بود، پرداخت شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان، خاطرنشان کرد: شورای شهر برای تیم شهرداری هزینه می‌کند اما برای تیمی که برای ۸ هزار شهید استان است و وظیفه دارد کمک کند، هزینه‌ای نمی‌کند.

سیفی مطرح کرد: زیرساخت لازم برای فعالیت تیم پاس را فراهم کردیم اما در بحث مالی شهرداری نیز باید کمک کند و ما پیگیری می‌کنیم تا کمکی که استاندار به پاس کرده، از طریق شهرداری وصول شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی داریم و روز ۳۱ شهریورماه، ورزشکاران هیئت دوچرخه سواری از استادیوم قدس تا گلزار شهدا رکاب می‌زنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا