طرح توسعه واحد نساجی سلک‌باف یزد به بهره‌برداری رسید


طرح توسعه واحد نساجی سلک‌باف یزد به بهره‌برداری رسید

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با سرمایه گذاری 44 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در طرح توسعه واحد نساجی سلک‌باف یزد، تولید انواع نخ پنبه و پلی استر در این واحد به بیش از چهار هزار تن در سال خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، پرویز فتاح در مراسم راه اندازی طرح توسعه واحد نساجی سلک‌باف یزد گفت: راه اندازی این واحد در تکمیل زنجیره تولید نخ و تامین نیازهای داخل کشور با تکیه بر توان متخصصان توانمند داخلی بسیار اثربخش است.

وی ادامه داد: همه مواد اولیه این واحد تولیدی در داخل تامین شده و تولیدات آن هم در صنایع مختلف پوشاک کاربرد فراوانی دارد.

فتاح شرکت سلک‌باف را از قدیمی‌ترین واحدهای نساجی استان توصیف کرد و اظهار داشت: این شرکت در برهه‌ای دچار زیان و ضرر شد، اما از سال گذشته با رفع مشکلات پیش روی تولید به سوددهی خوبی رسیده به گونه‌ای که فروش محصولات آن در سال جاری به ۳۲۰ میلیارد تومان رسیده که امیدواریم با تداوم این روند تا یک سال آینده این واحد تولیدی وارد بورس شود تا از محل درآمدهای آن شاهد توسعه آینده کارخانه نیز باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به شرایط خوب این واحد و امکان اجرای طرح توسعه دیگر تصریح کرد: در موضوع ترخیص ماشین آلات مورد نیاز این واحد نیز مشکلاتی در گمرک داشتیم که این مشکلات در دوره ریاست آقای رییسی بر قوه قضاییه و با دستور پیگیری دادستان یزد و دیگر مسئولان استان برطرف و دستگاه‌ها نصب شد.

وی اضافه کرد: تولید در دو سال اخیر با وجود تحریم، کرونا و مشکلات اقتصادی به خوبی انجام گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فتاح با بیان این که کارگران اصلی‌ترین قشر زحتکش تولید هستند، تاکید کرد: حقوق و دستمزد آنها نباید از تورم عقب بیافتد چرا که این موضوع به روحیه و معیشت آنها و تولید آسیب می‌زند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم در دوران دفاع مقدس به صورت جانانه از کشور و آرمان‌های آن دفاع کردند، هم اکنون نیز باید در سنگر کار و تلاش و تولید درخشید و ایثار کرد.

48

کد خبر 1557053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...