64 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان اجرایی شد


64 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان اجرایی شد

اهواز-ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: 64 درصد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان در پنج ماهه امسال اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا امیرحسین نظری سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری افزود: ۵۵۳ مصوبه در پنج ماه امسال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان تصویب شد که تاکنون ۶۴ درصد از این تعداد مصوبه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۸ مصوبه نیز در دست اجرا است افزود: تمام تلاش این ستاد رفع موانع و مشکلات بر سر راه تولید کنندگان است تا چرخ تولید در خوزستان شتاب بیشتری بگیرد.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: در سال گذشته یکهزار و ۶۷۱ مصوبه در این ستاد تصویب شد که یکهزار و ۶۱ مصوبه بالغ بر ۶۳ درصد از مجموع مصوبات به مرحله اجرا رسید.

نظری افزود: کرونا در ۲ سال اخیر بر مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی اضافه شده است و باعث رکود و بروز مشکلات فراوانی برای واحدهای تولیدی گردیده است.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: خوشبختانه با همکاری خوبی که بین دستگاه های خوزستان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وجود دارد مشکلات واحدهای تولیدی با سرعت بیشتری پیگیری و حل می شود.

به گزارش ایرنا در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان مشکل واحد های تولیدی " صنایع نوین شیر شوشتر"، " شرکت فرآورده های لبنیاتی آل حمزه" و " پروژه فرهنگی ، ورزشی خانم کوه سرخی" و " شرکت ریزه سنگ جنوب" مورد بررسی قرار گرفتند.

این شرکت ها به دلیل بدهی به بانک ، بیمه و کرونا تعطیل بودند که در این ستاد مصوب شد بانک های عامل در دریافت بدهی و پرداخت تسهیلات ،با این واحدهای راکد همکاری کنند تا بار دیگر به چرخه تولید بازگردند.

در خوزستان یکهزار و ۸۰۰ واحد تولیدی فعال و ۳۸۰ واحد تولیدی غیر فعال وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه