نمایشگاه «رویداد تا ثریا» البرز بسترساز رفع کاستی ها است


نمایشگاه «رویداد تا ثریا» البرز بسترساز رفع کاستی ها است

کرج - ایرنا - نایب رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی البرز برپایی نمایشگاه‌ «رویداد تا ثریا» در البرز را بستر ساز رفع موانع در مسیر تقویت تعامل صنعت و دانشگاه و حرکتی کارآمد برای تبدیل ایده های فناورانه به طرح های مورد نیاز بخش صنعت عنوان کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، یداله مالمیر در بازدید از غرفه های طرح‌های فناورانه و پژوهشی این نمایشگاه، حضور تیم‌ های پژوهشی دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در این مکان را گامی مهم و بسیار با اهمیت در تقویت جایگاه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اقتصاد و تجارت کشور دانست.

وی گفت: عرضه ایده های دانشجویی و حتی دانش آموزی در قالب برگزاری چنین رویدادهایی با حضور سرمایه گذاران، فرصت مناسبی را فراهم می آورد تا زمینه های مناسب برای تبدیل این ایده ها به کالاهای سرمایه ساز فراهم‌ شود.

مالمیر نمایشگاه «رویداد تا ثریا» را سکوی پرتاب تبدیل ایده های فناورانه به طرح های مورد نیاز صنعت توصیف کرد وگفت: این طرح ها با سرمایه گذاری از سوی صنعتگران مواجه خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری این نمایشگاه توسعه سطح تعامل صنعت و دانشگاه را همراه داشته باشد و بستر مناسبی را برای رفع موانع و کاستی ها در مسیر تقویت ارتباط مراکز دانشگاهی، تولید کنندگان و صنعتگران را برطرف شود.

در غرفه های نمایشگاه شرکت کنندگان در شاخه های کشاورزی، هنر، پوشاک، پلیمر و شیمی، رایانه ، سلامت، پزشکی و ایمنی و صنایع غذایی دستاوردهای حاصل طرح ها و ایده های فناورانه خویش را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

این نمایشگاه با حضور رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور دیروز دوشنبه در مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج و با حمایت اتاق بازرگانی البرز فعالیت خود را به مدت یک هفته آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»